Συχνές Ερωτήσεις για:

  • winbank web banking
  • winbank mobile app

Τι αλλάζει στη νέα winbank

1) Τι αλλάζει στο winbank web banking;

Η winbank δεν είναι πλέον μόνο ένα κανάλι  πραγματοποίησης συναλλαγών, αλλά ένας χώρος που σας παρέχει έξυπνα εργαλεία για να μπορεί να σας βοηθήσει ουσιαστικά - και εντελώς ανέξοδα -  να κατανοήσετε σε βάθος τα έξοδά σας, να βελτιώσετε τον οικονομικό προγραμματισμό σας και να πετύχετε τους δικούς σας μελλοντικούς οικονομικούς στόχους.

Στην αρχική σελίδα της winbank βλέπετε:

  • Το μενού συναλλαγών (Καταθέσεις, Κάρτες, Δάνεια & Χορηγήσεις, Επενδύσεις, Άλλα Προϊόντα, Μεταφορές,  Πληρωμές,  Αγορές & Αιτήσεις) και την μπάρα με το δευτερεύον μενού και τα βοηθητικά εργαλεία.
  • Τις συναλλαγές σας (λογαριασμών και καρτών), ομαδοποιημένες σε 7 βασικές κατηγορίες δαπανών συν τις κατηγορίες Ανακατανομή που περιλαμβάνει μεταφορές μεταξύ δικών σας λογαριασμών και την κατηγορία Έσοδα με πιστώσεις στους λογαριασμούς σας (πχ. μισθοδοσία, ενοίκιο). Όσοι χρήστες είναι ελεύθεροι επαγγελματίες ή έχουν ατομική επιχείρηση, θα βλέπουν και την κατηγορία Επαγγελματικά στην οποία εντάσσονται όλες οι κινήσεις των εμπορικών τους λογαριασμών.
  • Την ενότητα «Με μια ματιά». Βλέπετε το χαρτοφυλάκιό σας που αποτελείται από καταθετικά προϊόντα όπως λογαριασμοί, προπληρωμένες κάρτες, προθεσμιακές, επενδύσεις αλλά και από τα πιστωτικά προϊόντα όπως δάνεια και πιστωτικές κάρτες. Πιο κάτω τα yellows που συλλέγετε από τις συναλλαγές που πραγματοποιείτε και οι Δαπάνες Μείωσης Φόρου.
  • Την ενότητα «Οι δαπάνες μου». Εδώ βλέπετε πώς και πού ξοδεύετε τα χρήματά σας τον τρέχοντα μήνα, σε σχέση με τα ποσά που είχατε προϋπολογίσει για τον μήνα αυτό.
  • Την ενότητα «Οι Στόχοι Αποταμίευσης μου». Εδώ θέτετε στόχους μικρούς ή μεγάλους, όπως μια αγορά, ένα ταξίδι, ακόμη και την αποταμίευση χρημάτων για έκτακτες  ανάγκες, για να παρακολουθείτε την αποταμιευτική σας προσπάθεια.
2) Δίπλα σε κάθε συναλλαγή μου βλέπω ένα εικονίδιο. Τι σημαίνει αυτό;

Όλες οι συναλλαγές σας πλέον εντάσσονται αυτόματα σε ευρύτερες κατηγορίες, (ενδεικτικά Σπίτι, Διασκέδαση, Υγεία), κάνοντας πιο εύκολο τον οικονομικό σας προγραμματισμό.

Τα εικονίδια που βλέπετε αντιπροσωπεύουν τις κατηγορίες στις οποίες εντάχθηκαν οι συναλλαγές σας. Ενδεικτικά οι πληρωμές λογαριασμών ενέργειας ή οι αγορές στο σούπερ-μάρκετ εντάσσονται στην κατηγορία των εξόδων σπιτιού και το εικονίδιο που θα βλέπετε δίπλα σε αυτές τις κατηγορίες είναι ένα σπίτι.

3) Έχω επαγγελματικό λογαριασμό. Θα βλέπω και τις συναλλαγές του επαγγελματικού μου λογαριασμού σε αυτό το σημείο;

​Βεβαίως θα τις βλέπετε. Καθώς όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω ενός επαγγελματικού λογαριασμού (ή όψεως ατομικής επιχείρησης) αφορούν στην επαγγελματική (επιχειρηματική) σας δραστηριότητα, όλες αυτές θα εντάσσονται αυτόματα στην κατηγορία «Επαγγελματικά».

4) Δε συμφωνώ με την κατηγοριοποίηση κάποιων συναλλαγών. Μπορώ να την αλλάξω;

Εάν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να αλλάξετε την αυτόματη κατηγοριοποίηση μιας συναλλαγής μπορείτε να το κάνετε εύκολα πατώντας πάνω στην υφιστάμενη κατηγορία της συναλλαγής και επιλέγοντας Αλλαγή Κατηγορίας. Στο νέο παράθυρο που θα εμφανιστεί επιλέξτε την Κατηγορία και την Υποκατηγορία που σας ταιριάζει καλύτερα.

Εάν δεν σας ικανοποιεί/εξυπηρετεί καμία υποκατηγορία μπορείτε να δημιουργήσετε νέα επιλέγοντας από το drop down της υποκατηγορίας Δημιουργία Νέας.

Επιπλέον, μπορείτε να διαχωρίσετε σε πολλαπλές κατηγορίες, συναλλαγές όπως π.χ. μία ανάληψη μετρητών πατώντας πάνω στην υφιστάμενη κατηγορία και επιλέγοντας Διαχωρισμός Συναλλαγής.

Επιλέξτε τις Κατηγορίες, Υποκατηγορίες και τα Ποσά που θέλετε να διαχωρίσετε τη συναλλαγή και σημειώστε μια σύντομη περιγραφή που θα σας βοηθήσει να θυμάστε την αιτιολογία της εν λόγω δαπάνης.

5) Τι είναι η ενότητα «Οι δαπάνες μου»;

Με τη νέα λειτουργικότητα μπορείτε να παρακολουθείτε και να προγραμματίζετε εύκολα και γρήγορα τις μηνιαίες δαπάνες σας ανά κατηγορία (π.χ. «Σπίτι», «Ψυχαγωγία» ,«Μετακίνηση») ώστε να γνωρίζετε με μια ματιά τί ξοδεύετε και πού.

Την πρώτη φορά που θα κάνετε είσοδο στην ανανεωμένη winbank, θα δείτε τις δαπάνες σας για τον τρέχοντα μήνα. Επιλέξτε Ενεργοποίηση για να μπορείτε να προϋπολογίζετε τις μηνιαίες σας δαπάνες ανά κατηγορία.

6) Οι αλλαγές που κάνω σε αυτήν την ενότητα μπορούν να επηρεάσουν με οποιονδήποτε τρόπο τις συναλλαγές μου ή τα προϊόντα μου ή την σχέση μου με την Τράπεζα;

​Σε καμία περίπτωση. Αυτός είναι ένας προσωπικός σας χώρος που μπορείτε να τον τροποποιείτε όσο συχνά θέλετε, χωρίς αυτές οι αλλαγές να επηρεάζουν τη σχέση σας με την Τράπεζα ή τα προϊόντα που έχετε. Ο μοναδικός σκοπός αυτής της ενότητας είναι να βοηθήσει εσάς στον οικονομικό σας προγραμματισμό.

7) Τι είναι τα ποσά που βλέπω στη στήλη «Στόχος Δαπανών» και «Υπόλοιπο»;

Για τη διευκόλυνσή σας, προτείνονται κάποια ποσά για κάθε κατηγορία δαπανών, σύμφωνα με τα έξοδα που πραγματοποιήσατε το προηγούμενο έτος  μέσω λογαριασμών και καρτών της Τράπεζας Πειραιώς. Μπορείτε να τα αλλάζετε όσο συχνά θέλετε. Επιλέξτε την κατηγορία που θέλετε και στην συνέχεια από το μολυβάκι επεξεργασίας ορίζετε νέο ποσό για κάθε υποκατηγορία.  Οι κατηγορίες, για τις οποίες έχετε ξεπεράσει τον μηνιαίο προϋπολογισμό σας, εμφανίζονται με κόκκινο.

Η στήλη Υπόλοιπο λαμβάνει υπόψη μόνο το ποσό δαπανών σε σχέση με τον Προϋπολογισμό που έχετε θέσει για τη συγκεκριμένη υποκατηγορία, και όχι το υπόλοιπο των λογαριασμών σας.

8) Ποια προϊόντα συμμετέχουν στον προϋπολογισμό δαπανών;

​Οποιαδήποτε συναλλαγή πραγματοποιείτε μέσω α) τρεχούμενου λογαριασμού/ λογαριασμού ταμιευτηρίου στον οποίο είστε δικαιούχος (κύριος ή συνδικαιούχος) και β) χρεωστικής/ προπληρωμένης/ πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς της οποίας είστε κάτοχος.

9) Είμαι συνδικαιούχος σε λογαριασμούς που θέλω να εξαιρέσω από τον προϋπολογισμό δαπανών. Μπορώ να πραγματοποιήσω την εξαίρεση;

​Φυσικά και μπορείτε και μάλιστα αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να έχετε μια σωστή απεικόνιση των  δικών σας εξόδων. Από την επιλογή «Ρύθμιση Προϊόντων Οικονομικής Διαχείρισης» επιλέξτε τους λογαριασμούς που θέλετε να συμμετέχουν στην ενότητα «Οι Δαπάνες μου».

10) Μπορώ να προσθέσω μια δική μου κατηγορία δαπανών;

Δεν μπορείτε να προσθέσετε μια κατηγορία δαπανών, όμως μπορείτε να προσθέσετε όσες υποκατηγορίες δαπανών σας εξυπηρετούν. Επιλέξτε «Προσθήκη Στόχου Δαπανών» για να προσθέσετε Υποκατηγορίες για την επιλεγμένη κατηγορία. Εάν δεν σας ταιριάζει κάποια από τις υφιστάμενες υποκατηγορίες, μπορείτε να δημιουργήσετε νέα μέσω του μενού «Διαχείριση Κατηγοριών».

Για να μην εμφανίζεται μία κατηγορία, θα πρέπει να καταχωρίσετε 0 ως στόχο δαπανών και να μην υπάρχουν δαπάνες για τον τρέχοντα μήνα.

11) Έχω μεγάλο όγκο των δαπανών μου στα «Μετρητά» και αυτό δεν με βοηθά να κατανοήσω τελικά ποια είναι τα έξοδά μου.

​Μπορείτε να διαχωρίσετε σε πολλαπλές κατηγορίες, συναλλαγές όπως π.χ. μία ανάληψη μετρητών πατώντας πάνω στην υφιστάμενη κατηγορία και επιλέγοντας Διαχωρισμός Συναλλαγής. Επιλέξτε τις Κατηγορίες, Υποκατηγορίες και τα Ποσά που διαχωρίστηκε η συναλλαγή και σημειώστε μια σύντομη περιγραφή που θα σας βοηθήσει να θυμάστε την αιτιολογία της εν λόγω δαπάνης.

12) Τι είναι η ενότητα Οι Στόχοι Αποταμίευσης μου; Πώς μπορεί να με βοηθήσει;

Αυτή η ενότητα σας βοηθά να πραγματοποιήσετε μικρούς ή μεγαλύτερους στόχους που θα θέλατε να πραγματοποιήσετε, όπως μια αγορά, ένα ταξίδι ή ακόμη και την αποταμίευση χρημάτων για έκτακτες  ανάγκες.

Σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύονται τα χρήματά σας.  Απλά καταγράφετε τους στόχους τους οποίους θέλετε να αποταμιεύσετε, γνωρίζοντας πόσα χρήματα πρέπει να αποταμιεύετε κάθε μήνα για να τους πετύχετε, και παρακολουθείτε στη συνέχεια το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σας.

13) Πως θέτω έναν στόχο;

Οι στόχοι σας μπορεί να είναι βραχυπρόθεσμοι πχ μια εκδρομή σε 4 μήνες από τώρα ή πιο μακροπρόθεσμοι π.χ. ανακαίνιση σε 2 χρόνια από τώρα.

Είναι απλό:

1.Ορίζετε το στόχο για τον οποίο θέλετε να αποταμιεύετε, το ποσό και την επιθυμητή ημερομηνία ολοκλήρωσής του.

2.Ανοίγετε online αποταμιευτικό λογαριασμό ή επιλέγετε έναν υφιστάμενο.

3. Καταχωρείτε αν θέλετε, μια επαναλαμβανόμενη εντολή μεταφοράς, ώστε η αποταμίευσή σας να γίνεται συστηματικά και αυτόματα.

Μπορείτε να δημιουργήσετε έως και 5 στόχους αποταμίευσης. Κάθε στόχος θα συνδέεται με έναν διαφορετικό αποταμιευτικό λογαριασμό.

14) Τι θα γίνει αν έναν μήνα δεν αποταμιεύσω καθόλου χρήματα;

​Σε αυτόν το μήνα θα δείτε τους στόχους αποταμίευσής σας να παραμένουν χωρίς κάποια πρόοδο.

15) Μπορώ να διαγράφω ή να τροποποιώ τους στόχους μου;

​Όταν θέσετε τους στόχους σας, μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή τους, να τους τροποποιείτε ή να τους διαγράψετε οποιαδήποτε στιγμή μέσα από τη σελίδα Στόχοι Αποταμίευσης. Πατώντας τις τρεις κάθετες τελείες, πάνω δεξιά στο στόχο σας, μπορείτε να επιλέξετε Επεξεργασία, για να τροποποιήσετε στοιχεία του επιλεγμένου στόχου όπως Ποσό, Όνομα, Διάρκεια κ.α. Μπορείτε επίσης να Διαγράψετε τον στόχο να μεταφέρετε ένα ποσό η να δημιουργήσετε μια επαναλαμβανόμενη μεταφορά ποσού έτσι ώστε κάθε μήνα να μεταφέρεται αυτόματα το ποσό που επιθυμείτε στο στόχο σας.

Πρόσβαση

1) Τι χρειάζομαι για να εγγραφώ στη winbank;

Εγγραφείτε δωρεάν & online στην υπηρεσία πατώντας εδώ. Ακολουθήστε ένα, ένα τα βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και κρατάει μόλις λίγα λεπτά.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να θυμάστε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας που θα καταχωρήσετε και να έχετε στην κατοχή σας το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη Τράπεζα. Η έκδοση των κωδικών είναι δωρεάν. Μπορείτε να εγγραφείτε και μέσω της εφαρμογής winbank mobile app (New), (Google Play/ App Store).

Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία εάν επισκεφτείτε ένα οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και αιτηθείτε κωδικούς πρόσβασης στο winbank web banking. Το κόστος για την έκδοση των κωδικών από το κατάστημα είναι 5€.

2) Ξέχασα το Username μου. Πώς μπορώ να το ανακτήσω άμεσα;

Εάν έχετε ξεχάσει το Username σας μπορείτε από την σελίδα σύνδεσης στο web banking > Βοήθεια για την είσοδο > Ξέχασα το Username μου να επιλέξετε το κουμπί «ΑΠΟΣΤΟΛΗ USERNAME». Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί το Username μέσω SMS στο extraPIN κινητό σας τηλέφωνο.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο 18 28 38* (από Ελλάδα) ή στο +30 210 32 88000* (από εξωτερικό).

3) Ξέχασα το password μου. Πώς μπορώ να το επανεκδώσω άμεσα;

​Για την επανέκδοση password online, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επιλέξτε «Βοήθεια Για την Είσοδο» από την αρχική σελίδα της υπηρεσίας winbank web banking 
  • Επιλέξτε «Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password»
  • Συμπληρώστε τα πεδία που ζητούνται (αριθμός χρεωστικής κάρτας, username και κινητό extraPIN).
    Μετά την επιτυχή καταχώρηση των στοιχείων θα δεχθείτε κλήση από την Τράπεζα. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την επιτυχή καταχώρηση του PIN της χρεωστικής σας κάρτας και την αποστολή προσωρινού password με SMS στο κινητό extraPIN που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
    Εάν παρέλθουν 72 ώρες και δεν έχετε κάνει login, το προσωρινό Password παύει να ισχύει και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το +30 210 3288000 ή να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας.
4) Κατά την αλλαγή του Password εμφανίζεται το μήνυμα «παρακαλώ ελέγξτε τους κωδικούς σας». Τι κάνω λάθος;

Όταν χρειαστεί να ορίσετε ένα νέο Password και προκειμένου αυτό να είναι αποδεκτό, θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω κανόνες: 
 

  • Δεν πρέπει να είναι ίδιο με το Username
  • Πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες και να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα γράμμα και έναν αριθμό 
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση σειράς ιδίων χαρακτήρων. Για παράδειγμα b2222222 
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση χαρακτήρων με λογική συνέχεια. Για παράδειγμα 12345678 
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση των συμβόλων ">" , "<","|", "&".

Προσοχή! Το Password είναι case sensitive, τα κεφαλαία δηλαδή θεωρούνται διαφορετικά από τα πεζά και τα ελληνικά διαφορετικά από τα λατινικά. Για παράδειγμα, το Password klomern3 είναι διαφορετικό του KLOMERN3 και το Password aberkem4 είναι διαφορετικό του αβαρκεμ4.

5) Κλειδώθηκα. Πώς μπορώ να ανακτήσω άμεσα τη πρόσβαση στην υπηρεσία winbank web banking;

​​​​​Μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου στην υπηρεσία winbank web banking Ιδιωτών, εμφανίζεται pop-up παράθυρο διαλόγου το οποίο ενημερώνει τον χρήστη για την απενεργοποίηση των κωδικών του για λόγους ασφαλείας, ενώ επιλέγοντας το διαθέσιμο link παραπέμπεται αυτόματα στη σχετική σελίδα “Βοήθεια για την Είσοδο”. Από τη διαθέσιμη επιλογή «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» καλείστε να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία:

  • αριθμός χρεωστικής κάρτας,
  • username και 
  • κινητό extraPIN.

Στη συνέχεια πληκτρολογείτε τον κωδικό extraPIN που θα λάβετε στο κινητό σας και αμέσως θα αποκτήσετε πάλι δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία.

6) Δεν λαμβάνω SMS extraPIN. Τι να κάνω;

Αρχικά ελέγξτε τα παρακάτω:

  • Εάν έχει σήμα το κινητό σας
  • Έχετε ενεργοποιήσει το Roaming (εάν βρίσκεστε στο εξωτερικό).
  • Έχετε χωρητικότητα στα μηνύματά σας (για παλαιότερου τύπου κινητά)
  • Έχετε επαρκή μνήμη στο κινητό σας (για smartphones. Σ’ αυτή την περίπτωση απλά κλείσετε κάποιες background εφαρμογές)
  • Πραγματοποιήστε επανεκκίνηση του κινητού σας
  • Λαμβάνετε γενικότερα μηνύματα και το μόνο που δεν λαμβάνετε είναι extraPIN
  • Κάνετε μια 2η προσπάθεια λήψης extraPIN.
  • Επικοινωνήστε με τον πάροχο μήπως το πρόβλημα προέρχεται από αυτό

Θα πρέπει να διευκρινίσετε με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας, εάν υπάρχει κάποιος περιορισμός που έχει ορίσει η κινητή τηλεφωνία για τα τηλέφωνα αποστολής των extraPINs, τα οποία είναι τα εξής:

1. 6942054789
2. 8000800088

Εάν και πάλι δεν μπορείτε να λάβετε τον κωδικό extraPIN, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο 18 28 38* (από Ελλάδα) ή στο +30 210 32 88000* (από εξωτερικό).

7) Πώς μπορώ να τροποποιήσω μέσω winbank web banking τον αριθμό του κινητού όπου λαμβάνω το extraPIN;

​Μπορείτε να τροποποιήσετε άμεσα τον αριθμό του κινητού όπου λαμβάνετε το extraPIN εφόσον είστε εγγεγραμμένος στην υπηρεσία winbank phone banking. Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία winbank phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε τηλεφωνικά.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Κάντε Log-in στο winbank web banking
2. Στη πάνω πάνω αριστερή γωνία της οθόνης κάνετε κλικ στο όνομά σας και, από τη λίστα, επιλέγετε Ρυθμίσεις Ασφαλείας



 

Βασική λειτουργικότητα

1) Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη winbank από το tablet ή από το κινητό μου;

​Μία βασική αλλαγή που έγινε στη νέα winbank είναι ότι είναι responsive, δηλαδή προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής του πελάτη (PC, tablet, smartphone).


 

Αυτό εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας εμφάνιση της winbank σε όλες τις συσκευές, ακόμα και σε smartphones ανεξαρτήτως του λειτουργικού τους (Android, iOS, windows κ.α.).

Η νέα winbank είναι το πρώτο πραγματικά responsive e-banking στην Ελλάδα.

2) Τι πληροφορίες βλέπω στο menu στη winbank;

​​Το menu της νέας winbank έχει αλλάξει ώστε να είναι φιλικότερο και να σας επιτρέπει να βρίσκεται ευκολότερα ό,τι ζητάτε.

Έχει χωριστεί σε 2 μέρη:

  • Στο πάνω μέρος της οθόνης υπάρχει ένα menu που δίνει γρήγορη πρόσβαση σε βοηθητικές λειτουργίες
  • Ακριβώς από κάτω βρίσκεται το κυρίως menu που δίνει πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες της winbank

Αναλυτικότερα, στο πάνω menu υπάρχουν οι εξής ενότητες:

  • Στο αριστερό μέρος εμφανίζεται το ονοματεπώνυμό σας και το Username. Από την drop down list μπορείτε να διαχειριστείτε το προφίλ σας στη winbank (μηνύματα, κωδικοί ασφαλείας κ.α.)
  • Τα αγαπημένα μου για γρήγορη πρόσβαση στις συναλλαγές που εσείς θεωρείτε πιο χρήσιμες
  • Εργαλεία για παροχή χρήσιμων πληροφοριών (π.χ. εύρεση ΑΤΜ, υπολογισμός ΙΒΑΝ, ισοτιμίες, υπολογιστές απόδοσης κ.α.)
  • Βοήθεια για πρόσβαση σε υλικό που μπορεί να λύσει τις απορίες σας.
  • Αναζήτηση για έξυπνη αναζήτηση συναλλαγών & προϊόντων
  • Ελληνικά για επιλογή γλώσσας στα ελληνικά ή αγγλικά
  • Έξοδος για αποσύνδεση από τη winbank
     

Στο κυρίως menu υπάρχουν οι εξής βασικές ενότητες:

  • ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ για πρόσβαση στα καταθετικά σας προϊόντα (τραπεζικούς λογαριασμούς και προθεσμιακές) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις κινήσεις τους και να ζητάτε σχετικές υπηρεσίες (alerts, άνοιγμα νέων λογαριασμών, αποστολή κινήσεων με e-mail κ.α.).
  • ΚΑΡΤΕΣ για πρόσβαση στις κάρτες σας (χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις κινήσεις τους, να ενεργοποιείτε τα e-statements και να δίνετε εντολές που αφορούν τις κάρτες σας
  • ΔΑΝΕΙΑ & ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ για πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν τα δάνειά σας και τις κινήσεις τους.
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ για πρόσβαση στις χρηματιστηριακές αγορές (Ελλάδας και εξωτερικού), στο μετοχικό σας χαρτοφυλάκιο αλλά και για όλες τις άλλες επενδύσεις που έχετε στην Τρ. Πειραιώς (π.χ. αμοιβαία κεφάλαια). Επίσης, μπορείτε να συμμετέχετε σε Δημόσιες Εγγραφές.
  • ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ για να μπορείτε να παρακολουθείτε άλλα προϊόντα που δεν συμπεριλαμβάνονται στις προηγούμενες ενότητες (π.χ. ασφαλιστικά, θυρίδες κ.α.).
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ για να μπορείτε να μεταφέρετε ποσά σε λογαριασμούς εντός και εκτός Τράπεζας Πειραιώς και να παρακολουθείτε την εξέλιξη των εντολών σας.
  • ΠΛΗΡΩΜΕΣ για να μπορείτε να πληρώνετε τις οφειλές σας στο Δημόσιο και τους λογαριασμούς σας, πιστωτικές κάρτες εντός και εκτός Τράπεζας Πειραιώς καθώς και να παρακολουθείτε την εξέλιξη των εντολών σας.
  • ΑΙΤΗΣΕΙΣ & ΑΓΟΡΕΣ για να μπορείτε να κάνετε μέσω winbank αιτήσεις και να αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς όπως είναι alerts, προπληρωμένες κάρτες, e-παράβολα κ.α.
3) Τι είναι τα Aγαπημένα μου;

Μέσα από την επιλογή Τα Αγαπημένα μου μπορείτε να γλυτώσετε χρόνο βρίσκοντας εύκολα τις σελίδες που χρησιμοποιείτε συχνότερα, εφόσον τις έχετε ορίσει ως αγαπημένες.

Δίπλα από κάθε προϊόν ή υπηρεσία της winbank που θα βρείτε ένα αστεράκι   μπορείτε να το επιλέξετε και θα προστεθεί στο μενού Τα αγαπημένα μου  για γρήγοραη πρόσβαση σε επόμενες επισκέψεις.

 

Για να αλλάξετε τη σειρά εμφάνισης  ή να διαγράψετε κάποιο αγαπημένο επιλέξτε Τα αγαπημένα μου -> Διαχείριση.

 

 

4) Πώς μπορώ να αλλάξω τη σειρά των επιλογών στα Αγαπημένα μου;

Επιλέγοντας Τα Αγαπημένα μου μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε τα αγαπημένα σας. Μπορείτε να αλλάξετε τη σειρά των αγαπημένων σας, απλώς σύροντας από την αριστερή άκρη το επιλεγμένο αγαπημένο στη νέα του θέση. Με τον τρόπο αυτό μετακινούνται τα επόμενα αγαπημένα, μία θέση παρακάτω.
Μπορείτε επίσης να διαγράψετε ένα αγαπημένο, απλώς πατώντας πάνω στο κίτρινο αστέρι. Τότε αυτό σταματάει να είναι κίτρινο, και η συγκεκριμένη σελίδα αφαιρείται από τη λίστα των αγαπημένων σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε είτε από τη σελίδα των αγαπημένων σας, είτε στο αντίστοιχο σημείο του web banking στο οποίο υπάρχει η σελίδα.

5) Πως μπορώ να αιτηθώ την ακύρωση ή τροποποίηση ενός εμβάσματος μετά την ημερομηνία εκτέλεσης του μέσω του winbank web banking;

​​​Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την ακύρωση ή τροποποίηση εμβάσματος μέσω winbank ακόμα και μετά την ημέρα εκτέλεσης του.
Μπορείτε να υποβάλλεται το αίτημά σας για ακύρωση ή τροποποίηση ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Διαχείριση Εμβασμάτων που είναι διαθέσιμη από το menu ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ > Εξερχόμενα.
2. Μέσω της συγκεκριμένης οθόνης βρείτε το έμβασμα που θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε.
3. Επιλέξτε το έμβασμα μέσω του button που βρίσκεται αριστερά του και στη συνέχεια πατήστε το button "Αίτηση Ακύρωσης" ή "Αίτηση Τροποποίησης".

6) Ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για τη χρήση της winbank web banking

​Δείτε εδώ τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται για να έχετε πρόσβαση στο νέο winbank web banking

Λογαριασμοί

1) Πώς μπορώ να βλέπω ένα λογαριασμό πρώτο στη λίστα των λογαριασμών μου;

​Ορίζοντας ένα λογαριασμό σας ως «αγαπημένο» από το μενού «Καταθέσεις-> Οι λογαριασμοί μου» σας δίνεται η δυνατότητα να τον βλέπετε πρώτο στη λίστα των λογαριασμών σας.
Για να ορίσετε ένα λογαριασμό ως «αγαπημένο» επιλέξετε το αστεράκι που εμφανίζεται δίπλα στον τίτλο του.

2) Πως μπορώ να δω εάν έχει γίνει μια κίνηση (κατάθεση ή χρέωση) σε λογαριασμό μου;

Για να ενημερωθείτε μέσω winbank web banking για τις καταθέσεις αλλά και χρεώσεις στους λογαριασμούς σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Log-in στο winbank web banking
2. Επιλέξτε από το μενού ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ-> Οι Λογαριασμοί μου

3. Επιλέξτε το λογαριασμό που επιθυμείτε κάνοντας κλικ στο βέλος που βρίσκεται δεξιά του και μεταβαίνετε στην οθόνη των Κινήσεων και των Αναλυτικών Στοιχειών του.
4. Επιλέξτε από τα κριτήρια αναζήτησης το χρονικό διάστημα που έγινε η κίνηση.
Προεπιλεγμένος είναι ο τρέχων μήνας και μπορείτε να αναζητήσετε κινήσεις για χρονικό 13 μηνών.

Από την οθόνη αυτή μπορείτε να εκτυπώσετε τις κινήσεις του λογαριασμού σας ή να τις αποθηκεύσετε σαν ένα excel αρχείο.
3) Πώς μπορώ να στείλω το IBAN του λογαριασμού μου με SMS ή με email;

​Μπορείτε να στείλετε το IBAN του λογαριασμού σας με SMS ή με email εάν επιλέξετε το εικονίδιο με το βέλος   που βρίσκεται δίπλα στον αριθμό ΙΒΑΝ του λογαριασμού σας. Στη συνέχεια ανοίγει η παρακάτω οθόνη και αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία επιλέγετε «Αποστολή».

 

4) Μπορώ να ανοίξω ένα λογαριασμό στη winbank;

​Μπορείτε να ανοίξτε online μέσα σε λίγα λεπτά τον καταθετικό λογαριασμό που χρειάζεστε για τις καθημερινές σας συναλλαγές ή την αποταμίευσή σας επιλέγοντας από το μενού ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ -> Άνοιγμα Λογαριασμού.

5) Μπορώ να ανοίξω μια προθεσμιακή κατάθεση μέσω winbank;

​Από το μενού ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ -> ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΕΣ -> Προθεσμιακή Κατάθεση Στα Μέτρα Σου, μπορείτε να διαμορφώσετε την Προθεσμιακή σας Κατάθεση όπως εσείς επιθυμείτε. Επιλέξτε εκτός από το κεφάλαιο και τη διάρκεια, πότε θα πάρετε τους τόκους σας αλλά και να προσθέσετε δυνατότητες όπως μεταβολή κεφαλαίου ή ελευθερία χρημάτων χωρίς κόστος, ακόμη και τη συγκέντρωση πόντων για εξαργύρωση σε επιλεγμένους συνεργάτες.
Στην προθεσμιακή κατάθεση που πρόκειται να ανοίξετε θα είστε ο μοναδικός δικαιούχος. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προσθέσετε συνδικαιούχους θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς

Κάρτες

1) Πώς μπορώ να αλλάξω το διαθέσιμο ημερήσιο όριο αγορών της χρεωστικής μου κάρτας;

​Από το μενού ΚΑΡΤΕΣ -> ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ -> Οι Χρεωστικές Κάρτες μου βλέπετε τις χρεωστικές σας κάρτες. Στην συνέχεια από την στήλη Σχετικές Υπηρεσίες που βρίσκεται στο δεξί μέρος της οθόνης, επιλέγετε Μεταβολή Ορίων Χρεωστικής Κάρτας.

2) Μπορώ να απενεργοποιήσω προσωρινά την κάρτα μου;

​Αν υπάρχει σοβαρός λόγος που  θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, μπορείτε σε λίγα μόνο βήματα με τη νέα λειτουργικότητα ‘Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας’ που σας παρέχεται πλέον μέσω web/phone/mobile banking.
Η δυνατότητα αυτή ισχύει για όλες τις χρεωστικές, πιστωτικές ή επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες κάρτες, με εξαίρεση την winbank WEBUY.

3) Τι συναλλαγές επηρεάζει η προσωρινή απενεργοποίηση της κάρτας μου;

​Για όσο διάστημα η κάρτα σας βρίσκεται σε κατάσταση ‘ανενεργή’ δεν είναι δυνατές οι συναλλαγές που απαιτούν έγκριση από την Τράπεζα Πειραιώς, οι πάγιες εντολές και οι ανανεώσεις καρτών.

Μεταφορές - Εμβάσματα

1) Πώς κάνω μια μεταφορά σε λογαριασμό;

​Για μεταφορές χρημάτων μεταξύ των λογαριασμών σας, επιλέγετε από το μενού ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -> Μεταφορά μεταξύ Λογαριασμών μου και αφού συμπληρώσετε τα σχετικά πεδία (αριθμό λογαριασμού χρέωσης & πίστωσης, ποσό, χρόνο εκτέλεσης) πατάτε Ολοκλήρωση.
Για μεταφορές χρημάτων σε τρίτο στην Τράπεζα, επιλέγετε από το μενού ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -> Μεταφορά σε τρίτο στην Τράπεζα και αφού συμπληρώσετε τα σχετικά πεδία (αριθμό λογαριασμού χρέωσης & πίστωσης, ποσό, χρόνο εκτέλεσης) πατάτε Ολοκλήρωση.

2) Πως μπορώ να εκτελέσω έμβασμα μέσω winbank web banking;

​​Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Log-in στο winbank web banking
2. Επιλέξτε από το μενού ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ->Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα
3. Καταχωρήστε το extraPINπου θα λάβετε στο κινητό που έχετε δηλώσει ή – αν διαθέτετε token – τον κωδικό που θα αναγράφεται στη συσκευή
4. Συμπληρώστε τα πεδία στο βήμα 1 και πατήστε "Συνέχεια"

5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία καταχώρησης και πατήστε Συνέχεια. Στο βήμα 3 γίνεται η ολοκλήρωση της καταχώρησης σας.

Μπορείτε να δείτε πώς εκτελείτε ένα έμβασμα κάνοντας κλικ εδώ

TIP! Εάν εκτελείτε συχνά εμβάσματα προς τον ίδιο αποδέκτη μπορείτε να αποθηκεύσετε με μια φιλική ονομασία τα στοιχειά του όπως ονοματεπώνυμο, ΙΒΑΝ και BIC. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να επιταχύνετε την καταχώρηση νέων, όμοιων εμβασμάτων.

3) Πότε γίνεται η πίστωση του ποσού του εμβάσματος στο λογαριασμό του δικαιούχου;

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν η εντολή σας θα εκτελεστεί με «Υψηλή προτεραιότητα», με «Κανονική προτεραιότητα» ή σε μελλοντική ημερομηνία «Στις».

  • Εάν επιλέξετε Υψηλή προτεραιότητα, τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί άμεσα και η εντολή σας θα αποσταλεί με ημερομηνία αξίας ιδίας ημέρας. Η επιλογή είναι διαθέσιμη για τα νομίσματα EUR, USD και GBP. Οι εντολές έως του ποσού των 12.500€ αποστέλλονται μέσω της υπηρεσίας «IRIS Online payments», εφόσον το νόμισμα είναι EUR και η παραλήπτρια τράπεζα συμμετέχει στην υπηρεσία.
  • Εάν επιλέξετε Κανονική προτεραιότητα, τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί άμεσα και η εντολή σας θα αποσταλεί με ημερομηνία αξίας μίας εργάσιμης ημέρας για τα εμβάσματα σε νόμισμα ΕΥΡΩ (D+1) και δύο εργάσιμων ημερών για τα εμβάσματα σε λοιπά νομίσματα (D+2).
  • Εάν επιλέξετε η εντολή σας να εκτελεστεί σε μελλοντική ημερομηνία «Στις», τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημερομηνία που επιλέξατε και η εντολή σας θα εκτελεστεί με ημερομηνία αξίας μίας εργάσιμης ημέρας για τα εμβάσματα σε νόμισμα ΕΥΡΩ (D+1) και δύο εργάσιμων ημερών για τα εμβάσματα σε λοιπά νομίσματα (D+2).

Cut-off time: ο χρόνος χρέωσης του λογαριασμού σας και εκτέλεσης της εντολής σας εξαρτάται από την ώρα καταχώρησής της. Εάν καταχωρήσετε την εντολή σας εντός εργάσιμης ημέρας μεταξύ 08:00 και 16:00, θα διεκπεραιωθεί σύμφωνα με όσα ισχύουν για κάθε δυνατότητα εκτέλεσης (Άμεσα - Χαμηλή Προτεραιότητα - Στις), διαφορετικά θα διεκπεραιωθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. 

Σε κάθε περίπτωση, η πίστωση του ποσού στο λογαριασμό του δικαιούχου, εξαρτάται από την εκάστοτε παραλήπτρια Τράπεζα.

4) Πως μπορώ να αιτηθώ την ακύρωση ή τροποποίηση ενός εμβάσματος μετά την ημερομηνία εκτέλεσης του μέσω του winbank web banking;

Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την ακύρωση ή τροποποίηση εμβάσματος μέσω winbank ακόμα και μετά την ημέρα εκτέλεσης του.

Μπορείτε να υποβάλλεται το αίτημά σας για ακύρωση ή τροποποίηση ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Διαχείριση Εμβασμάτων που είναι διαθέσιμη από το menu ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ > Εξερχόμενα.
2. Μέσω της συγκεκριμένης οθόνης βρείτε το έμβασμα που θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε.
3. Επιλέξτε το έμβασμα μέσω του button που βρίσκεται αριστερά του και στη συνέχεια πατήστε το button "Αίτηση Ακύρωσης" ή "Αίτηση Τροποποίησης".

5) Πώς μπορώ να κάνω μαζική αποστολή πληρωμών (εμβασμάτων και μεταφορών) προς τους προμηθευτές μου ή/και τους υπαλλήλους μου στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μέσω του winbank web banking;

Για εσάς που διαχειρίζεστε σημαντικό όγκο πληρωμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η Τράπεζα Πειραιώς σας προσφέρει τις  υπηρεσίες αποστολής μαζικών πληρωμών µέσω αρχείου e-PPS (με αυτόματη εξαγωγή αρχείου πληρωμών από τα συστήματά σας βάσει προδιαγραφών που σας παρέχει δωρεάν η τράπεζα) ή e-PPS SEPA (με δημιουργία αρχείου μέσω εφαρμογής που σας παρέχει δωρεάν η τράπεζα) για την απόλυτη αυτοματοποίηση στη διεκπεραίωση των συναλλαγών σας.

Το αρχείο μπορεί να περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες ή πολλές μεμονωμένες πληρωμές ή ακόμα και πληρωμές που αντικαθιστούν την έκδοση επιταγών ημέρας, σε λογαριασμούς εντός της Τράπεζας Πειραιώς και εκτός σε τρίτες Τράπεζες.

Μετά τη δημιουργία του αρχείου, μπορείτε να το αποστείλετε στην Τράπεζα μέσω winbank ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Μεταφορές Πίστωσης e-PPS που είναι διαθέσιμη από το menu PIRAEUS CASH.
2. Επιλέξτε το αρχείο μέσω του button “Επιλογή Αρχείου” και στη συνέχεια πατήστε το button "Συνέχεια".
3. Επιλέξτε το button “Ολοκλήρωση” για να ολοκληρωθεί η λήψη του αρχείου από την Τράπεζα.

Εφόσον το αρχείο γίνει αποδεκτό από την Τράπεζα, οι πληρωμές σας εκτελούνται αυτόματα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία και την διαδικασία ένταξής σας σε αυτήν, μπορείτε να απευθυνθείτε στα καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς ή σε έναν από τους αντιπρόσωπους της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καλώντας στο 18 28 38 ή στο 210 328800.
 

6) Τι είναι η υπηρεσία winbank Λεφτά στο Λεπτό;

​Με την υπηρεσία winbank Λεφτά στο Λεπτό στέλνετε μετρητά άμεσα και με ασφάλεια στον παραλήπτη που θέλετε, οποιαδήποτε μέρα ή ώρα. Η αποστολή των χρημάτων γίνεται χωρίς χρέωση, δεν απαιτείται η χρήση κάρτας ανάληψης για την παραλαβή των μετρητών και ο παραλήπτης δε χρειάζεται να είναι πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς.

Για να στείλετε μετρητά πρέπει να έχετε λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς και να δώσετε την εντολή αποστολής των χρημάτων.

Η αποστολή μετρητών μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

•Μέσω winbank web banking
•Μέσω winbank Phone banking
•Από το winbank mobile App
•Από ATM με τη χρεωστική σας κάρτα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία winbank ΛσΛ μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο site της Τράπεζας Πειραιώς.

7) Πώς μπορώ να εκδώσω ένα κωδικό Λεφτά στο Λεπτό μέσω winbank;

​Από το μενού επιλέγετε ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ->ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ ->Αποστολή Μετρητών ΛσΛ και για να δώσετε την εντολή σας, ορίζετε:
• Το ποσό που θέλετε να στείλετε (Τα ποσά των συναλλαγών Λεφτά στο Λεπτό, συνυπολογίζονται στο όριο αναλήψεων των €5.000 ανά μήνα (βάσει της ΠΝΠ της 18.07.2015).
• Το λογαριασμό σας στην Τράπεζα Πειραιώς που θέλετε να χρεωθεί το ποσό
• Το χρονικό εύρος εντός του οποίου μπορεί να γίνει η ανάληψη μετρητών, εφ' όσον υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο.

Για την ανάληψη των μετρητών ο παραλήπτης χρειάζεται να γνωρίζει τα 2 στοιχεία που εσείς θα του γνωστοποιήσετε:
• Το κωδικό ανάληψης
• Το ποσό
Το ποσό που ορίζετε δεν δεσμεύεται στο λογαριασμό σας. Ο λογαριασμός σας χρεώνεται όταν γίνει η ανάληψη μετρητών, εφ’ όσον υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο.

Πληρωμές

1) Τί είναι το υπόδειγμα πληρωμών;

​Προκείμενου να διευκολυνθεί η συμπλήρωση πεδίων στις Πληρωμές, έχουν προστεθεί Υποδείγματα.

Αφού έχετε επιλέξει την Πληρωμή που επιθυμείτε πατήστε το   στο Υπόδειγμα Πληρωμής για να δείτε περισσότερες πληροφορίες.

 

Για πληρωμές που έχουν πολλές μορφές Ειδοποιητηρίων επιλέξτε από το drop down menu αυτό που σας εξυπηρετεί.

Ακολουθήστε τις ενδείξεις του υποδείγματος για την συμπλήρωση πεδίων.

 

2) Τι πληρωμές μπορώ να κάνω μέσω winbank;

​Μπορείτε να κάνετε Πληρωμή Πιστωτικής Κάρτας Τράπεζας Πειραιώς και  Άλλης Τράπεζας καθώς και μία πληθώρα άλλων πληρωμών (πάνω από   800) που θα τις βρείτε από το μενού ΠΛΗΡΩΜΕΣ -> Ανά Κατηγορία  ή Αλφαβητικά ή Δημοφιλείς.

3) Τι είναι η «Νέα όμοια» συναλλαγή;

​Για την δική σας διευκόλυνση, έχετε τη δυνατότητα να εκτελέσετε μία πληρωμή ή μεταφορά εκ νέου χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε τα στοιχεία της, από την επιλογή ΝΕΑ ΟΜΟΙΑ.  

Από το μενού ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -> ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ -> Διαχείριση Πληρωμών / Μεταφορών βλέπετε την λίστα με τις πληρωμές και μεταφορές που έχετε πραγματοποιήσει στη winbank. Αφού επιλέξετε την συναλλαγή που σας ενδιαφέρει από το βελάκι που βρίσκεται στα δεξιά, εμφανίζεται νέα οθόνη με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής και στην συνέχεια πατάτε το κουμπί ΝΕΑ ΟΜΟΙΑ εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε εκ νέου την συναλλαγή αυτή.

4) Τι είναι τα πακέτα εξοφΛΥΣΗ;

Οργανώστε την εξόφληση των λογαριασμών σας μέσω ενός Πακέτου Πληρωμών ΕξόφΛΥΣΗ και κερδίστε χρόνο και χρήματα!
Με ετήσιο κόστος που ξεκινά από μόλις €6, έχετε τη δυνατότητα να εξοφλείτε για έναν χρόνο ανέξοδα όλους τους λογαριασμούς του νοικοκυριού σας σε Οργανισμούς Ενέργειας, Ύδρευσης, Τηλεπικοινωνιών και Ασφαλειών.

Επιλέξτε το Πακέτο Πληρωμών που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες και ενημερωθείτε για την τιμολογιακή πολιτική των πακέτων.
Μάθετε περισσότερα

5) Πώς μπορώ να αποκτήσω το πακέτο εξοφΛΥΣΗ;

​Από το μενού επιλέγετε ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ -> Πακέτο Πληρωμών Λογαριασμών ΕξόφΛΥΣΗ. Στη συνέχεια επιλέγετε ΝΕΟ ΠΑΚΕΤΟ και στην οθόνη που εμφανίζεται συμπληρώνετε τα σχετικά πεδία (λογαριασμός χρέωσης, επιλογή πακέτου, email, επιλογή τρόπου αποστολής ειδοποιήσεων).

6) Πώς μπορώ να κάνω μια πάγια εντολή;

​Εξοφλείστε τους λογαριασμούς σας μέσω πάγιας εντολής και κερδίστε χρόνο και κόπο! Η διαδικασία είναι πολύ απλή:
Από το μενού Πληρωμές, πατήστε «Νέα Πάγια Εντολή» για να επιλέξετε από τη λίστα τον Οργανισμό (Ενέργεια, Ύδρευση, Τηλεπικοινωνίες, Ασφάλειες κλπ.), για τον οποίο θέλετε να ενεργοποιήσετε πάγια εντολή εξόφλησης. 

Υπηρεσίες winbank

1) Τι προσφέρει η υπηρεσία winbank alerts και πως μπορώ να την αποκτήσω;

Η υπηρεσία winbank alerts σας παρέχει ενημέρωση μέσω SMS και email για: 

  • συναλλαγές λογαριασμών,
  • συναλλαγές καρτών (πιστωτικών / χρεωστικών / προπληρωμένων),
  • εντολές πληρωμής & χρηματιστηρίου,

μέσω συνδρομητικών πακέτων ειδοποιήσεων.

Η εγγραφή στην υπηρεσία μπορεί αν γίνει άμεσα και εύκολα μέσω winbank web banking μέσα από την επιλογή του menu ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ -> winbank alerts. Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε και μέσω καταστήματος ή Phone Banking.
Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία

2) Ποια είναι τα πακέτα winbank alerts που μπορώ να επιλέξω;

Κάθε πακέτο διαφοροποιείται ανάλογα με 

  • τους υποστηριζόμενους τρόπους ενημέρωσης (email & SMS),
  • τη διάρκεια 
  • και τις κατηγορίες ειδοποιήσεων που παρέχει

ώστε να επιλέξετε αυτό που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες ενημέρωσής σας. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα. 

3) Μπορώ να επιλέξω να μην λαμβάνω winbank alerts το βράδυ;

​Μπορείτε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους του πακέτου σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Συγκεκριμένα, μπορείτε να μεταβάλετε τη γλώσσα των ειδοποιήσεων, τους τρόπους ειδοποίησης (e-mail ή/και αριθμό κινητού τηλεφώνου) και να ορίσετε ώρες σιγής κατά τις οποίες δεν θέλετε να λαμβάνετε alerts.

4) Τι είναι η υπηρεσία e-statements και πως μπορώ να εγγραφώ μέσω winbank;

​Με την υπηρεσία e-statement βλέπετε, αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή, τα αντίγραφα κινήσεων όλων των τραπεζικών σας προϊόντων (τραπεζικών λογαριασμών, καρτών ή/και δανείων) και να ειδοποιείστε δωρεάν μέσω ενημερωτικού email για την έκδοση τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία e-statements μέσω winbank web banking από το μενού επιλέξτε ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ -> e-statement

 

Δάνεια

1) Μπορώ να πάρω δάνειο μέσω της winbank;

​Από το μενού επιλέγετε ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ ->e-loan. Πλέον καταχωρείτε ηλεκτρονικά την αίτησή σας από όπου και αν βρίσκεστε, υπογράφετε ψηφιακά τη σύμβαση και τα χρήματα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σας.
• Ποσό χρηματοδότησης: από € 500,00 έως € 15.000,00
• Ονομαστικό Επιτόκιο: κυμαινόμενο σήμερα 10,95%
• Διάρκεια χρηματοδότησης: από 6 μήνες έως 84 μήνες
• Έξοδα εξέτασης αιτήματος: € 200,00
• 20,000 yellows με την εκταμίευση του δανείου (Η επιβράβευση αφορά τα μέλη του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow)
Λαμβάνετε πλήρη ενημέρωση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, μέσω sms στο κινητό σας και μέσω ειδοποιήσεων στη winbank. Τα έντυπα του δανείου στέλνονται στο e-mail σας.

 

Αφορολόγητο

1) Πώς μπορώ να δω ποιο είναι το ποσό από τις δαπάνες μείωσης φόρου που χτίζουν το αφορολόγητό μου;

​Από την αρχική οθόνη, στο δεξί μέρος πάνω από τις πρόσφατες συναλλαγές βλέπετε με μια ματιά το ποσό από τις Δαπάνες Μείωσης Φόρου που χτίζουν το αφορολόγητό σας. Εάν επιλέξετε το βελάκι στα δεξιά, θα εμφανιστεί νέα οθόνη με την ανάλυση των δαπανών σας έως σήμερα αλλά και ο υπολογιστής δαπανών μείωσης φόρου από όπου μπορείτε να δείτε το ποσοστό των δαπανών που έχετε καλύψει. 

2) Πώς μπορώ να δω τις δαπάνες για προηγούμενα έτη;

​Από την αρχική οθόνη, στο δεξί μέρος πάνω από τις πρόσφατες συναλλαγές βλέπετε με μια ματιά το ποσό από τις Δαπάνες Μείωσης Φόρου που χτίζουν το αφορολόγητό σας. Εάν επιλέξετε το βελάκι στα δεξιά, θα εμφανιστεί νέα οθόνη με το ιστορικό των δαπανών σας.

 

Από το πεδίο Έτος Αναφοράς βλέπετε τις δαπάνες σας για τα προηγούμενα έτη.

Yellow

1) Πώς μπορώ να εγγραφώ στο πρόγραμμα επιβράβευσης yellow;

​Από το αρχικό μενού επιλέγετε ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ -> Πρόγραμμα επιβράβευσης yellow και συμπληρώνετε τα πεδία της οθόνης.

2)Πώς μπορώ να ελέγξω πόσους πόντους επιβράβευσης έχω συλλέξει;

Από την αρχική οθόνη, στο δεξί μέρος πάνω από τις πρόσφατες συναλλαγές βλέπετε με μια ματιά πόσους πόντους έχετε συλλέξει. Εάν επιλέξετε το βελάκι στα δεξιά, θα εμφανιστεί νέα οθόνη όπου μπορείτε να δείτε που μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας, το ιστορικό κινήσεων και τα προς λήξη yellows.

 


 

Πρόσβαση

1) Πώς εγκαθιστώ την εφαρμογή;

​Κατεβάζεις την εφαρμογή από τα stores (App Store ή Google Play) ανάλογα με το λειτουργικό της συσκευής σου. Στη συνέχεια στην αναζήτηση πληκτρολογείς "winbank mobile new" και μετά Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android).

2) Πώς μπορώ να μάθω τις βασικές λειτουργίες του app;

​Από εδώ : https://www.winbank.gr/mobile/  μπορείς να παρακολουθήσεις εκπαιδευτικά video που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τι μπορείς να κάνεις μέσα από τη winbank mobile εφαρμογή.

3) Μπορώ να εγγραφώ στη winbank μέσα από τη winbank mobile εφαρμογή;

​Μπορείς να εγγραφείς online στη winbank μέσω της εφαρμογής winbank mobile app New (Google Play/ App Store). Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή σου είναι να θυμάσαι το PIN της χρεωστικής σου κάρτας που θα καταχωρήσεις και να έχεις στην κατοχή σου το κινητό τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στη Τράπεζα. Η έκδοση των κωδικών είναι δωρεάν.

4) Πώς κάνω πρώτη είσοδο στην εφαρμογή;

Κατά την πρώτη είσοδο πληκτρολογείς τα username & password. Σε περίπτωση που μπαίνεις στη winbank για πρώτη φορά θα σου ζητηθεί να αλλάξεις κωδικούς. Στη συνέχεια ορίζεις το quick login προκειμένου να έχεις γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή. Εάν δεν ενεργοποιήσεις το δακτυλικό αποτύπωμα θα σου ζητηθεί να ορίσεις ένα 4ψηφιο PIN. Έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής προκειμένου να λαμβάνεις αυτόματα το extra PIN όταν αυτό απαιτείται και να επικυρώνεις πλέον τις συναλλαγές σου με το quick login. Έτσι εξοικονομείς χρόνο ενώ παράλληλα τηρείται υψηλό το επίπεδο ασφάλειας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να παρακολουθήσεις το εκπαιδευτικό video «Πρώτα βήματα» για την πρώτη σύνδεση με την εφαρμογή και γρήγορη πρόσβαση με quick login.

Πλοήγηση

1) Πώς βλέπω τα προϊόντα μου και τους λογαριασμούς μου;

​Βρίσκεσαι στην αρχική οθόνη της εφαρμογής. Βλέπεις μία από τις καρτέλες των λογαριασμών σου. Με κάθετη κίνηση (swipe) πάνω ή κάτω αλλάζεις κατηγορία προϊόντος και βλέπεις ένα από τα προϊόντα της κατηγορίας που βρίσκεις κάθε φορά. Με οριζόντια κίνηση (swipe) αριστερά ή δεξιά βλέπεις και τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας που έχεις επιλέξει.

2) Πώς βλέπω όλα τα διαθέσιμά μου;

​Αρχικά επιλέγεις πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές Στη συνέχεια, με κάθετη κίνηση (swipe) ακουμπώντας την παύλα στο κέντρο της οθόνης εμφανίζονται συνολικά τα διαθέσιμά σου ανά κατηγορία προϊόντος.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να παρακολουθήσεις το εκπαιδευτικό video «Πληροφορίες λογαριασμών» για πληροφορίες και στοιχεία των λογαριασμών και προϊόντων σου.

3) Πώς βλέπω τις συναλλαγές μου;

Συναλλαγές winbank: Από το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά  βλέπεις τις συναλλαγές μέσω winbank και μπορείς από τα φίλτρα να διαλέξεις τη χρονική περίοδο που επιθυμείς και το είδος της συναλλαγής. Συναλλαγές λογαριασμού: Από την οθόνη του λογαριασμού επιλέγεις «Πληροφορίες» και μετά στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται οι τελευταίες κινήσεις του λογαριασμού. Συναλλαγές κάρτας: Από την οθόνη της κάρτας επιλέγεις «Πληροφορίες» και μετά στην επόμενη οθόνη από το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά μπορείς να διαλέξεις την χρονική περίοδο που επιθυμείς να δεις.

4) Πώς αλλάζω γλώσσα;

​Για να ορίσεις ποια γλώσσα θα βλέπεις στην εφαρμογή επίλεξε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές και μετά το εικονίδιο των Ρυθμίσεων. Στη συνέχεια επιλέγεις Switch to English, εάν θέλεις να ορίσεις την αγγλική γλώσσα.

5) Πώς μπορώ να ορίσω ποια προϊόντα μου θα βλέπω;

​Για να ορίσεις ποια προϊόντα θα βλέπεις στην εφαρμογή επίλεξε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές και μετά το εικονίδιο των Ρυθμίσεων. Επίλεξε Ρυθμίσεις εμφάνισης προϊόντων και Καταθέσεις για να ορίσεις ποιοι λογαριασμοί θέλεις να εμφανίζονται στην εφαρμογή. Αντίστοιχα, από την επιλογή Κάρτες ορίζεις ποιες κάρτες θα εμφανίζονται. Για να επιλέξεις τη σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα σου ακουμπάς τις 3 γραμμές που βρίσκονται στα δεξιά από κάθε προϊόν και σέρνεις την επιλογή πάνω ή κάτω αντίστοιχα.

Λογαριασμοί

1) Πώς μπορώ να αλλάξω τη φιλική ονομασία του λογαριασμού μου;

​Για να αλλάξεις την ονομασία του λογαριασμού σου επιλέγεις αρχικά τον λογαριασμό στον οποίο επιθυμείς να γίνει η αλλαγή και στη συνέχεια Πληροφορίες,  Στοιχεία και Πληροφορίες λογαριασμού. Τέλος, επιλέγεις το εικονίδιο επεξεργασίας δίπλα από το πεδίο Φιλική Ονομασία και στη συνέχεια πληκτρολογείς τη νέα ονομασία.

2) Πώς μπορώ να στείλω το IBAN του λογαριασμού μου;

​Για να στείλεις το IBAN του λογαριασμού σου επιλέγεις αρχικά τον λογαριασμό που επιθυμείς και στη συνέχεια Πληροφορίες και  Στοιχεία. Τέλος, επιλέγεις το εικονίδιο με το βελάκι δίπλα από τον λογαριασμό IBAN και βλέπεις τις επιλογές σου για κοινή χρήση του περιεχομένου (SMS, Gmail, Viber, messenger κλπ).

3) Πώς μπορώ να βρω μια συναλλαγή που έκανα με χρέωση του λογαριασμού μου;

​Αρχικά επιλέγεις τον λογαριασμό που επιθυμείς και στην συνέχεια Πληροφορίες. Στην οθόνη θα εμφανιστούν όλες οι συναλλαγές σου με χρονολογική σειρά. Με scroll ή από το εικονίδιο αναζήτησης (πάνω δεξιά μέρος) βλέπεις τις συναλλαγές σου σε προγενέστερες ημερομηνίες.

4) Πώς μπορώ να κάνω αποστολή κινήσεων του λογαριασμού με email;

​Για να λάβεις τις κινήσεις του λογαριασμού σου με email, επιλέγεις αρχικά τον λογαριασμό που επιθυμείς και στη συνέχεια Πληροφορίες και Στοιχεία. Από τη νέα οθόνη επιλέγεις Αποστολή κινήσεων με email και συμπληρώνεις τα πεδία «Περίοδος» για το χρονικό διάστημα που σε ενδιαφέρει να λάβεις τις κινήσεις και «Μορφή αρχείου»  για τον τύπο αρχείου που επιθυμείς (.txt, .csv, .html). Στη συνέχεια επιλέγεις έναν κωδικό για το αρχείο που θα λάβεις μέσω email, το οποίο, για λόγους ασφαλείας αποστέλλεται κλειδωμένο.

Μεταφορές - Εμβάσματα

1) Πώς κάνω μια μεταφορά;

Από έναν λογαριασμό στην κατηγορία «καταθέσεις» επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και μετά «Σε λογαριασμό μου» εάν πρόκειται για μεταφορά μεταξύ λογαριασμών σου στην Τράπεζα Πειραιώς ή «Σε άλλους λογαριασμούς» εάν πρόκειται για μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου στην Τράπεζα Πειραιώς ή σε λογαριασμούς άλλων Τραπεζών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στα εκπαιδευτικά βίντεο στην ενότητα «Μεταφορές χρημάτων». 

2) Πώς μπορώ να αποθηκεύσω ένα λογαριασμό στον οποίο κάνω συχνά μεταφορές;

​Στη μεταφορά «Σε άλλους λογαριασμούς» μπορείς να κάνεις προσθήκη του λογαριασμού μεταφοράς στις φιλικές ονομασίες, έτσι ώστε να μην πληκτρολογείς ξανά τα στοιχεία λογαριασμού (IBAN).

3) Πώς μπορώ να κάνω αποστολή χρημάτων στη στιγμή;

​Πλέον με την υπηρεσία IRIS 24/7 Payment έχεις τη δυνατότητα να στείλεις χρήματα μέσα σε λίγα λεπτά σε οποιονδήποτε έχει γραφτεί στην υπηρεσία μόνο με τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου ή με το ΑΦΜ του παραλήπτη. Στην κατηγορία «καταθέσεις» διαλέγεις τον λογαριασμό που θέλεις να κάνεις την αποστολή, επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και την «IRIS 24/7 Payment». Στη συνέχεια πληκτρολογείς το αναγνωριστικό του δικαιούχου (κινητό τηλέφωνο ή ΑΦΜ), το ποσό μεταφοράς και αιτιολογία. Επίσης, έχεις τη δυνατότητα πριν την ολοκλήρωση να κάνεις προσθήκη του τηλεφώνου ή ΑΦΜ στις φιλικές ονομασίες, για να μπορείς να την επαναλάβεις ακόμα πιο γρήγορα στο μέλλον. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο εκπαιδευτικό βίντεο στην ενότητα «Μεταφορές χρημάτων».

4) Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία IRIS 24/7 Payment;

​Για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία IRIS 24/7 Payment από την εφαρμογή επίλεξε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές  και μετά το εικονίδιο των Ρυθμίσεων. Στη συνέχεια επιλέγεις IRIS 24/7 Payment και ακολουθείς τα βήματα της ενεργοποίησης όπου ορίζεις το κινητό σου τηλέφωνο και τον λογαριασμό πίστωσης που επιθυμείς.

5) Τί είναι η υπηρεσία Λεφτά στο Λεπτό;

Με την υπηρεσία winbank Λεφτά στο Λεπτό μπορείς να κάνεις ανάληψη μετρητών εσύ ή να στείλεις μετρητά άμεσα και με ασφάλεια στον παραλήπτη που θέλεις, οποιαδήποτε μέρα ή ώρα, χωρίς κάρτα ανάληψης από ΑΤΜ της τράπεζας Πειραιώς. Ο παραλήπτης δεν χρειάζεται να είναι πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς και η ανάληψη γίνεται με χρήση ενός κωδικού ανάληψης.

Για να στείλεις μετρητά πρέπει να έχεις λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς και να δώσεις την εντολή αποστολής των χρημάτων.

Η αποστολή μετρητών μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω winbank web banking
  • Μέσω winbank Phone banking
  • Από το winbank mobile App
  • Από ATM με τη χρεωστική σας κάρτα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία winbank ΛσΛ μπορείς να  επισκεφθείς το επίσημο site της Τράπεζας Πειραιώς.

6) Πώς μπορώ να εκδώσω ένα κωδικό Λεφτά στο Λεπτό μέσα από την εφαρμογή;

Αρχικά επιλέγεις τον λογαριασμό που θέλεις να εκτελέσεις τη συναλλαγή, επιλέγεις «Νέα συναλλαγή». Στη συνέχεια επιλέγεις «Αποστολή μετρητών ΛσΛ», πληκτρολογείς το ποσό της συναλλαγής και «Ολοκλήρωση».

Πληρωμές

1) Ποιες πληρωμές μπορώ να κάνω μέσα από την εφαρμογή;

​Μπορείς να πληρώσεις τις πιστωτικές σου κάρτες και επιπλέον να κάνεις πληρωμές που αφορούν Ασφάλειες, Δημόσιο-Δήμοι-Ασφαλιστικά Ταμεία, Εμπορικές Επιχειρήσεις (π.χ. Αvin), Ενέργεια (π.χ. ΔΕΗ, Φυσικό αέριο), Παροχή Υπηρεσιών (π.χ. Betshop), Τηλεπικοινωνίες (π.χ. Ανανέωση Χρόνου Ομιλίας), e-PASS και Ύδρευση.

2) Πώς κάνω μία πληρωμή λογαριασμού;

​Από τον λογαριασμό που θέλεις να χρεώσεις επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Για εξόφληση λογαριασμού», επιλέγεις τον οργανισμό που θέλεις να πληρώσεις, βάζεις τον κωδικό πληρωμής, το ονοματεπώνυμο στο οποίο ανήκει ο λογαριασμός, το ποσό εξόφλησης και επιλέγεις εάν ο λογαριασμός θα πληρωθεί άμεσα ή σε μελλοντική ημερομηνία. Επίσης, έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις την πληρωμή λογαριασμού σε φιλικές ονομασίες για να έχεις τα στοιχεία του προσυμπληρωμένα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στα εκπαιδευτικό βίντεο στην ενότητα «Πληρωμές».

3) Πώς μπορώ να κάνω πληρωμή κάρτας μου στη Τράπεζα Πειραιώς;

​Αρχικά επιλέγεις την κάρτα σου και στη συνέχεια επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Για πληρωμή πιστωτικής μου». Αφού επιλέξεις τον λογαριασμό χρέωσης και την κάρτα που θέλεις να εξοφλήσεις, πληκτρολογείς το ποσό, επιλέγεις την ημερομηνία εκτέλεσης της συναλλαγής και πατάς το κουμπί Επόμενο. Εάν θέλεις να εκτελεστεί η πληρωμή πατάς Ολοκλήρωση ή Επεξεργασία εάν θέλεις να τροποποιήσεις κάποιο από τα πεδία που συμπλήρωσες.

4) Πώς μπορώ να κάνω πληρωμή κάρτας μου σε άλλη Τράπεζα;

​Αρχικά επιλέγεις τον λογαριασμό σου και στη συνέχεια επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Σε άλλες κάρτες». Αφού επιλέξεις τον λογαριασμό χρέωσης και πληκτρολογήσεις το νούμερο της κάρτας που θέλεις να εξοφλήσεις πληκτρολογείς το ποσό, επιλέγεις την ημερομηνία εκτέλεσης της συναλλαγής και πατάς το κουμπί Επόμενο. Εάν θέλεις να εκτελεστεί η πληρωμή πατάς Ολοκλήρωση ή Επεξεργασία εάν θέλεις να τροποποιήσεις κάποιο από τα πεδία που συμπλήρωσες.

Κάρτες

1) Πώς μπορώ να φορτίσω τη προπληρωμένη κάρτα μου;

​Αρχικά επιλέγεις την προπληρωμένη κάρτα σου και στη συνέχεια επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Φόρτιση». Αφού επιλέξεις τον λογαριασμό χρέωσης και την κάρτα σου, πληκτρολογείς το ποσό της φόρτισης και Ολοκλήρωση ή Επεξεργασία εάν θέλεις να τροποποιήσεις κάποιο από τα πεδία που συμπλήρωσες.

2) Πώς μπορώ να εκφορτίσω τη προπληρωμένη κάρτα μου;

​Αρχικά επιλέγεις την προπληρωμένη κάρτα σου και στη συνέχεια επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Εκφόρτιση».

Αφορολόγητο

1) Πώς μπορώ να δω ποιο είναι το ποσό από τις δαπάνες μείωσης φόρου που χτίζουν το αφορολόγητό μου;

​Μπορείς να ενημερωθείς για τις δαπάνες μείωσης φόρου σου, επιλέγοντας πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές . Επιπλέον, παρέχεται αναλυτική ενημέρωση των δαπανών μείωσης φόρου και υπολογιστής δαπανών με βάση το ετήσιο εισόδημά σου.

2) Πώς μπορώ να δω τις δαπάνες για προηγούμενα έτη;

​Μπορείς να ενημερωθείς για τις δαπάνες μείωσης φόρου σου, επιλέγοντας πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές . Για να δεις τις δαπάνες για τα προηγούμενα έτη επιλέγεις το βελάκι δίπλα στο έτος και ανοίγει νέα οθόνη όπου μπορείς να επιλέξεις το έτος που σε ενδιαφέρει.

Yellow

1) Πώς μπορώ να ελέγξω πόσους πόντους επιβράβευσης έχω συλλέξει;

​Αφού μπεις στην εφαρμογή, με κάθετη κίνηση αλλάζεις κατηγορία προϊόντος. Στην κατηγορία yellow, εμφανίζεται η οθόνη του Προγράμματος επιβράβευσης yellows όπου βλέπεις με μια ματιά τους πόντους σου. Επιπλέον, πατώντας Πληροφορίες, μπορείς να δεις τις κινήσεις συλλογής yellows.