winbank mobile app FAQs

​​​Ενότητα ερωτήσεων για εγκατάσταση και άλλα

1. Πώς εγκαθιστώ την εφαρμογή;

Κατεβάζεις την εφαρμογή από τα stores (App Store ή Google Play) ανάλογα με το λειτουργικό της συσκευής σου. Στην συνέχεια στην αναζήτηση πληκτρολογείς “winbank mobile new” και μετά Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να παρακολουθήσεις το εκπαιδευτικό video «Κατέβασέ το» για να μάθεις πως θα κατεβάσεις τη νέα εφαρμογή από το Google Play Store ή το App Store.

2. Πώς κάνω πρώτη είσοδο στην εφαρμογή;

Κατά την πρώτη είσοδο πληκτρολογείς τα username & password. Σε περίπτωση που μπαίνεις στην winbank για πρώτη φορά θα σου ζητηθεί να αλλάξεις κωδικούς. Στην συνέχεια ορίζεις το quick login προκειμένου να έχεις γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή. Εάν δεν ενεργοποιήσεις το δακτυλικό αποτύπωμα θα σου ζητηθεί να ορίσεις ένα 4ψηφιο PIN. Έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής προκειμένου να λαμβάνεις αυτόματα το extra PIN όταν αυτό απαιτείται και να επικυρώνεις πλέον τις συναλλαγές σου με το quick login. Έτσι εξοικονομείς χρόνο ενώ παράλληλα τηρείται υψηλό το επίπεδο ασφάλειας. Τέλος, ρυθμίζεις ποια προϊόντα θέλεις να εμφανίζονται στην εφαρμογή και με ποια σειρά για ακόμα πιο εύκολη διαχείριση.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να παρακολουθήσεις το εκπαιδευτικό video «Πρώτα βήματα» για την πρώτη σύνδεση με την εφαρμογή και γρήγορη πρόσβαση με quick login.

3. Πώς μπορώ να ορίσω ποια προϊόντα μου θα βλέπω;

Για να ορίσεις ποια προϊόντα θα βλέπεις στην εφαρμογή επίλεξε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές και μετά το εικονίδιο με το ανθρωπάκι . Επίλεξε Ρυθμίσεις εμφάνισης προϊόντων και Καταθέσεις για να ορίσεις ποιοι λογαριασμοί θέλεις να εμφανίζονται στην εφαρμογή. Αντίστοιχα, από την επιλογή Κάρτες ορίζεις ποιες κάρτες θα εμφανίζονται. Για να επιλέξεις την σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα σου ακουμπάς τις 3 γραμμές που βρίσκονται στα δεξιά από κάθε προϊόν και σέρνεις την επιλογή πάνω ή κάτω αντίστοιχα.

4. Πώς αλλάζω γλώσσα;

Για να ορίσεις ποια γλώσσα θα βλέπεις στην εφαρμογή επίλεξε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές και μετά το εικονίδιο με το ανθρωπάκι . Στην συνέχεια επιλέγεις Switch to English, εάν θέλεις να ορίσεις την αγγλική γλώσσα.

5. Πώς​ μπορώ να συνδέσω την κάρτα μου με το winbank wallet;

Από την κάρτα που θέλεις να συνδέσεις με το winbank wallet, επιλέγεις «Πληροφορίες», μετά πατάς «Στοιχεία» και «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και «Προσθήκη στο winbank wallet». Αποδέχεσαι τους όρους χρήσης, και θα δεις τον πρώτο κωδικό που θα πρέπει να βάλεις στην εφαρμογή winbank wallet για να γίνει η σύνδεση με την κάρτα. Ο δεύτερος κωδικός θα σου αποσταλεί για λόγους ασφαλείας, με μήνυμα sms.

Ενότητα επεξήγησης αλλαγών

1. Πώς βλέπω τις συναλλαγές μου;

Συναλλαγές winbank: Από το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά , βλέπεις τις συναλλαγές μέσω winbank και μπορείς από τα φίλτρα να διαλέξεις την χρονική περίοδο που επιθυμείς και το είδος της συναλλαγής. Συναλλαγές λογαριασμού: Από την οθόνη του λογαριασμού επιλέγεις «Πληροφορίες» και μετά στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται οι τελευταίες κινήσεις του λογαριασμού. Συναλλαγές κάρτας: Από την οθόνη της κάρτας επιλέγεις «Πληροφορίες» και μετά στην επόμενη οθόνη από το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά μπορείς να διαλέξεις την χρονική περίοδο που επιθυμείς να δεις.

2. Πώς βλέπω τα προϊόντα μου και τους λογαριασμούς;

Βρίσκεσαι στην αρχική οθόνη της εφαρμογής. Βλέπεις μία από τις καρτέλες των λογαριασμών σου. Με κάθετη κίνηση (swipe) πάνω ή κάτω αλλάζεις κατηγορία προϊόντος και βλέπεις ένα από τα προϊόντα της κατηγορίας που βρίσκεις κάθε φορά. Με οριζόντια κίνηση (swipe) αριστερά ή δεξιά βλέπεις και τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας που έχεις επιλέξει.

3. Πώς βλέπω πληροφορίες για την πιστωτική μου κάρτα;

Από την πιστωτική κάρτα που θέλεις να δεις περισσότερες πληροφορίες, επιλέγεις «Πληροφορίες» και μετά το εικονίδιο με τον φακό αναζήτησης . Από εκεί μπορείς να επιλέξεις την «τρέχουσα περίοδο», τις «εγκρίσεις», τον «τρέχον μήνα» ή και προηγούμενους μήνες.

4. Πώς βλέπω όλα τα διαθέσιμα μου;

Αρχικά επιλέγεις πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές . Στην συνέχεια, με κάθετη κίνηση (swipe) ακουμπώντας την παύλα στο κέντρο της οθόνης εμφανίζονται συνολικά τα διαθέσιμά σου ανά κατηγορία προϊόντος.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να παρακολουθήσεις το εκπαιδευτικό video «Πληροφορίες λογαριασμών» για πληροφορίες και στοιχεία των λογαριασμών και προϊόντων σου.

5. Πώς βλέπω το αφορολόγητό μου;

Μπορείς να ενημερωθείς για τις δαπάνες μείωσης φόρου σου, επιλέγοντας πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές . Επιπλέον, παρέχεται αναλυτική ενημέρωση των δαπανών μείωσης φόρου και υπολογιστής δαπανών με βάση το ετήσιο εισόδημά σου.

6. Πώς βλέπω το διαθέσιμο ποσό αναλήψεων

Μπορείς να ενημερωθείς για το διαθέσιμο ποσό αναλήψεων, επιλέγοντας πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές .

7. Πώς βλέπω τα μηνύματα και ειδοποιήσεις μου;

Για να δεις τα μηνύματα και ειδοποιήσεις σου επίλεξε πάνω δεξιά το εικονίδιο της ομιλίας .

Ενότητα επεξήγησης λειτουργικότητας

1. Πώς κάνω μια μεταφορά;

Από ένα λογαριασμό στην κατηγορία «καταθέσεις» επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και μετά «Σε λογαριασμό μου» εάν πρόκειται για μεταφορά μεταξύ λογαριασμών σου στην Τράπεζα Πειραιώς ή «Σε άλλους λογαριασμούς» εάν πρόκειται για μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου στην Τράπεζα Πειραιώς ή σε λογαριασμούς άλλων Τραπεζών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στα εκπαιδευτικά βίντεο στην ενότητα «Μεταφορές χρημάτων».

2. Πώς κάνω μια πληρωμή λογαριασμού;

Από τον λογαριασμό που θέλεις να πληρώσεις στην κατηγορία «καταθέσεις» επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Για εξόφληση λογαριασμού», επιλέγεις τον πάροχο που θέλεις να πληρώσεις τον λογαριασμό, βάζεις τον κωδικό πληρωμής, το ονοματεπώνυμο που ανήκει ο λογαριασμός, το ποσό εξόφλησης και επιλέγεις εάν ο λογαριασμός θα πληρωθεί άμεσα ή σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Επίσης έχεις την δυνατότητα να προσθέσεις την πληρωμή λογαριασμού σε φιλικές ονομασίες για να έχεις τα στοιχεία του προσυμπληρωμένα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στα εκπαιδευτικό βίντεο στην ενότητα «Πληρωμές».

3. Πώς μπορώ να αποθηκεύσω λογαριασμό που κάνω συχνά μεταφορές;

Στην μεταφορά «Σε άλλους λογαριασμούς» μπορείς να κάνεις προσθήκη του λογαριασμού μεταφοράς στις φιλικές ονομασίες, έτσι ώστε να μην πληκτρολογείς ξανά τα στοιχεία λογαριασμού (IBAN).

4. Πώς μπορώ να αποθηκεύσω τα στοιχεία μιας συναλλαγής;

Από τον λογαριασμό ή προϊόν που έχεις πραγματοποιήσει την συναλλαγή, επιλέγεις «Πληροφορίες», βρίσκεις την συναλλαγή και πατώντας το κουμπί «share icon» πάνω δεξιά, μπορείς να αποθηκεύσεις ή να στείλεις τα στοιχεία της συναλλαγής.

5. Πώς μπορώ να εκτελέσω μια συναλλαγή «Λεφτά στο λεπτό»;

Στην κατηγορία «Καταθέσεις» επιλέγεις τον λογαριασμό που θέλεις να εκτελέσεις τη συναλλαγή, επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και «Αποστολή μετρητών ΛσΛ», πληκτρολογείς το ποσό της συναλλαγής και «Ολοκλήρωση».

6. Πώς μπορώ να αγοράσω προϊόντα ανανέωσης χρόνου ομιλίας;

Από τον λογαριασμό που θέλεις να εκτελέσεις τη συναλλαγή, επιλέλεις «Νέα συναλλαγή», μετά «Εξόφληση λογαριασμού» και «Ανανέωση χρόνου ομιλίας». Επιλέγεις την εταιρία τηλεφωνίας που ανήκει το προϊόν, το ποσό ανανέωσης και ολοκλήρωση. Η αποστολή του κωδικού ανανέωσης θα γίνει στο κινητό που έχεις ορίσει να λαμβάνεις τον extraPIN κωδικό ασφαλείας.

7. Πώς ​μπορώ να κάνω αποστολή χρημάτων στη στιγμή;

Πλέον με την υπηρεσία IRIS 24/7 Payment έχεις τη δυνατότητα να στείλεις χρήματα μέσα σε λίγα λεπτά σε οποιονδήποτε έχει γραφτεί στην υπηρεσία μόνο με τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου ή με το ΑΦΜ του παραλήπτη. Στην κατηγορία «καταθέσεις» διαλέγεις τον λογαριασμό που θέλεις να κάνεις την αποστολή, επιλέγεις «Νέα συναλλαγή» και την «Υπηρεσία IRIS 24/7 Payment». Στην συνέχεια πληκτρολογείς το αναγνωριστικό του δικαιούχου (κινητό τηλέφωνο ή ΑΦΜ), το ποσό μεταφοράς και ολοκλήρωση. Επίσης, έχεις τη δυνατότητα πριν την ολοκλήρωση να κάνεις προσθήκη του λογαριασμού στις φιλικές ονομασίες, για να μπορείς να την επαναλάβεις ακόμα πιο γρήγορα στο μέλλον. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο εκπαιδευτικό βίντεο στην ενότητα «Μεταφορές χρημάτων».

Πώς μπορώ να βοηθήσω;
Virtual Assistant