Είστε εταιρικός χρήστης της υπηρεσίας winbank web banking;
Επικοινωνήστε στο
18 28 38* ή στο
+30 210 32 88000 ή επισκεφθείτε το
δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας
Εάν είστε ιδιώτης, τότε ακολουθήστε μια από τις παρακάτω επιλογές. Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου
Καλέστε το
+30 210 3898888 εντός 30 λεπτών από τη στιγμή που λάβετε τον
8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο και πείτε
«Ξεκλείδωμα».
Δείτε
εδώ
τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε καλώντας το +30 210 3898888.
Βήμα 1: Για να συνεχίσετε στα Αγγλικά, πιέζετε «9», διαφορετικά περιμένετε να σας δοθούν οι επόμενες οδηγίες.
Βήμα 2: Η ενημέρωση που θα λάβετε στη συνέχεια είναι «Εάν θυμάστε το Password της winbank, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά, αν δεν το θυμάστε μπορείτε να ορίσετε ένα καινούργιο Password».
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη «Ξεκλείδωμα».
Βήμα 3: Εν συνεχεία θα σας ζητηθεί να αναφέρετε αν έχετε λάβει τον
8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας.
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη «ΝΑΙ»
Και θα σας ζητηθεί να:
Πληκτρολογείτε ή αναφέρετε προφορικά τον 8ψήφιο κωδικό που λάβατε στο κινητό σας.
Βήμα 4: Εν συνεχεία θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε ή να αναφέρετε προφορικά το νούμερο του τηλεφώνου, στο οποίο λάβατε τον 8ψήφιο κωδικό.
Βήμα 5: Αν τα στοιχεία που αναφέρθηκαν ή πληκτρολογήθηκαν είναι σωστά (αναφέρεται από το σύστημα η επιτυχής προσπάθεια ξεκλειδώματος), το Password σας έχει ξεκλειδωθεί και μπορείτε να συνδεθείτε στη winbank με τους κωδικούς που χρησιμοποιούσατε.
Εάν έχουν παρέλθει τα
30 λεπτά, ακολουθήστε τη διαδικασία
«Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password».
Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password
Εάν κλειδωθήκατε και έχετε λάβει τον
8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο, καλέστε το
+30 210 3898888 εντός
30 λεπτών από τη στιγμή που τον λάβατε και πείτε
«Επανέκδοση».
Εάν δεν έχετε λάβει τον
8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο ή έχουν περάσει τα
30 λεπτά από τη στιγμή που τον λάβατε,
και καλέστε το
+30 210 3898888 για να τον ενεργοποιήσετε (απαιτείται να είστε ενεργός χρήστης υπηρεσίας winbank phone banking).
Δείτε
εδώ
τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε καλώντας το +30 210 3898888.
Βήμα 1: Για να συνεχίσετε στα Αγγλικά, πιέζετε «9», διαφορετικά περιμένετε να σας δοθούν οι επόμενες οδηγίες.
Βήμα 2: Η ενημέρωση που θα λάβετε στη συνέχεια είναι «Εάν θυμάστε το Password της winbank, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά, αν δεν το θυμάστε μπορείτε να ορίσετε ένα καινούργιο Password».
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη «Επανέκδοση».
Βήμα 3: Στην επιλογή «Επανέκδοση» πρέπει να αναφέρετε προφορικά αν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone banking ή όχι.
Βήμα 3-Α: Αν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone banking ακολουθείτε τα παρακάτω:
1. Αναφέρετε προφορικά αν έχετε εγγραφεί στο winbank phone banking με Ελληνικό ή ξένο Αριθμό κινητού
2. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου με το οποίο έχετε εγγραφεί στο winbank phone banking
3. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας ή τον 6ψήφιο προσωπικό σας κωδικό PIN που χρησιμοποιείται για είσοδο στο phone banking
4. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε τον 8ψήφιο κωδικό, που λάβατε με γραπτό μήνυμα στο κινητό σας
5. Πληκτρολογήστε το νέο Password που θέλετε να ορίσετε για την πρόσβασή σας στην winbank. Ο κωδικός θα πρέπει να περιέχει 8 ψηφία, τα οποία δεν πρέπει να είναι όλα ίδια ή συνεχόμενα όπως για παράδειγμα: 1,2,3,4
6. Πληκτρολογήστε ξανά το νέο Password για επιβεβαίωση
7. Εφόσον τα παραπάνω στοιχεία που έχετε καταχωρήσει είναι σωστά (αναφέρεται από το σύστημα η επιτυχής προσπάθεια ξεκλειδώματος), το νέο Password που επιλέξατε είναι ενεργό και μπορείτε τώρα να συνδεθείτε στη winbank
Βήμα 3-Β: Αν δεν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε εφόσον έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της τράπεζας Πειραιώς.
Θα ακολουθήσουν οι όροι χρήσης και θα εγγραφείτε στην υπηρεσία. Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή, ακολουθήσετε τα βήματα του 3-Α για να επανεκδώσετε νέο Password.
Για επανέκδοση κωδικού μπορείτε να απευθυνθείτε και σε ένα
κατάστημα της Τράπεζας
όπου θα παραλάβετε νέο φάκελο με το προσωπικό σας Password.
Οι ημερήσιες προσπάθειες επανέκδοσης password και ξεκλειδώματος δεν μπορούν να ξεπερνούν τις 3.
Αν κάνετε επανέκδοση μέσω της αυτόματης τηλεφωνικής διαδικασίας και κλειδωθείτε στο πρώτο login, δεν επιτρέπεται ξεκλείδωμα μέσω της ίδιας διαδικασίας.
Ξέχασα το Username μου
Καλέστε το 18 28 38* ή το +30 210 32 88000 και ζητήστε να σας δώσουν το Username σας για την υπηρεσία winbank web banking (απαιτείται επιτυχημένη ταυτοποίηση των στοιχείων σας).
Ξέχασα όλα τα στοιχεία μου (Username & Password)
Καλέστε το
18 28 38* ή το +30 210 32 88000 και ζητήστε να ενημερωθείτε για το
Username σας. Στη συνέχεια προχωρήστε στη διαδικασία
«Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password».
Εναλλακτικά, επισκεφθείτε
οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας
όπου θα ενημερωθείτε για το Username σας και θα παραλάβετε νέο φάκελο με το προσωπικό σας Password.
* Χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε.