Βοήθεια για την είσοδό σας στη winbank

​​​​​​Ακολουθήστε μια από τις παρακάτω επιλογές.​

Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου.

Καλέστε το +30 210 3898888 ​εντός 30 λεπτών από τη στιγμή που λάβετε τον 8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο και πείτε «Ξεκλείδωμα». ​

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε καλώντας το +30 210 3898888 είναι τα ακόλουθα:

Βήμα 1: Για να συνεχίσετε στα Αγγλικά, πιέζετε «9», διαφορετικά περιμένετε να σας ​δοθούν ​οι επόμενες οδηγίες.
​Βήμα 2: Η ενημέρωση που θα λάβετε στη συνέχεια είναι «Εάν θυμάστε το Password της winbank, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά, αν ​δεν το θυμάστε μπορείτε να ορίσετε ένα καινούργιο Password».
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη ​​«Ξεκλείδωμα».
Βήμα 3 : Εν συνεχεία θα σας ζητηθεί να αναφέρετε αν έχετε λάβει τον 8ψήφιο κωδικό στο ​​κινητό σας.
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη «ΝΑΙ»​​.
Και θα σας ζητηθεί να πληκτρολογείτε ή αναφέρετε προφορικά τον 8ψήφιο κωδικό που λάβατε στο κινητό σας.
Βήμα 4: Εν συνεχεία θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε ή να αναφέρετε προφορικά το νούμερο του τηλεφώνου, στο οποίο λάβατε τον 8ψήφιο κωδικό.
Βήμα 5: Αν τα στοιχεία που αναφέρθηκαν ή πληκτρολογήθηκαν είναι σωστά (αναφέρεται από το σύστημα η επιτυχής προσπάθεια ξεκλειδώματος), το Password σας έχει ξεκλειδωθεί και μπορείτε να συνδεθείτε στη winbank με τους κωδικούς που χρησιμοποιούσατε.

​Εάν έχουν παρέλθει τα 30 λ​​επτά, ​​ακολουθήστε τη διαδικασία «Ξέχασα το​​ Password μου - Επανέκδοση Password»​.

Ξέχασα το Password μου - Επανέ​​κδοση Password​.

Εάν κλειδωθήκατε και έχετε λάβει τον 8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο, καλέστε το +30 210 3898888 εντός 30 λεπτών από τη στιγμή που τον λάβατε και πείτε «Επανέκδοση».

Εάν δεν έχετε λάβει τον 8ψήφιο κωδικό στο κινητό σας τηλέφωνο ή έχουν περάσει τα 30 λεπτά από τη στιγμή που τον λάβατε, τότε αποκτήστε νέο κωδικό πατώντας "Έκδοση Νέου Κωδικού" και καλέστε το +30 210 3898888 για να τον ενεργοποιήσετε (απαιτείται να είστε ενεργός χρήστης υπηρεσίας winbank phone banking).

Ο 8ψήφιος κωδικός που θα λάβετε στο κινητό σας τηλέφωνο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για Επανέκδοση κωδικού και όχι για ξεκλείδωμα του παλαιού.

​ ​

Δείτε ​εδώ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε καλώντας το ​+30 210 3898888.​​

Βήμα 1: Για να συνεχίσετε στα Αγγλικά, πιέζετε «9», διαφορετικά περιμένετε να σας δοθούν οι επόμενες οδηγίες.
Βήμα 2: Η ενημέρωση που θα λάβετε στη συνέχεια είναι «Εάν θυμάστε το Password της winbank, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά, αν δεν το θυμάστε μπορείτε να ορίσετε ένα καινούργιο Password».
Στο σημείο αυτό αναφέρετε τη λέξη «Επανέκδοση».
Βήμα 3: Στην επιλογή «Επανέκδοση» πρέπει να αναφέρετε προφορικά αν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone banking ή όχι.

Βήμα 3-Α: Αν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone bank​ing ακολουθείτε τα παρακάτω.​
1. Αναφέρετε προφορικά αν έχετε εγγραφεί στο winbank phone banking με Ελληνικό ή ξένο Αριθμό τηλεφώνου ​
2. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου με το οποίο έχετε εγγραφεί στο winbank phone banking ​
3. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας ή τον 6ψήφιο προσωπικό σας κωδικό PIN που χρησιμοποιείται για είσοδο στο phone banking
4. Αναφέρετε προφορικά ή πληκτρολογήστε τον 8ψήφιο κωδικό, που λάβατε με γραπτό μήνυμα στο κινητό σας
5. Πληκτρολογήστε το νέο Password που θέλετε να ορίσετε για την πρόσβασή σας στην winbank. Ο κωδικός θα πρέπει να περιέχει 8 ψηφία, τα οποία δεν πρέπει να είναι όλα ίδια ή συνεχόμενα όπως για παράδειγμα: 1,2,3,4
6. Πληκτρολογήστε ξανά το νέο Password για επιβεβαίωση
7. Εφόσον τα παραπάνω στοιχεία που έχετε καταχωρήσει είναι σωστά (αναφέρεται από το σύστημα η επιτυχής προσπάθεια ξεκλειδώματος), το νέο Password που επιλέξατε είναι ενεργό και μπορείτε τώρα να συνδεθείτε στη winbank

Βήμα 3-Β​: Αν δεν είστε εγγεγραμμένος στο winbank phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε εφόσον έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της τράπεζας Πειραιώς.
​Θα ακολουθήσουν οι όροι χρήσης και θα εγγραφείτε στην υπηρεσία. Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή, ακολουθήσετε τα βήματα του 3-Α για να επανεκδώσετε νέο Password.

​​Για επανέκδοση κωδικού μπορείτε να απευθυνθείτε και σε ένα ​κατάστημα της Τράπεζας όπου θα παραλάβετε νέο φάκελο με το προσωπικό σας Password.

Οι ημερήσιες προσπάθειες επανέκδοσης password και ξεκλειδώματος δεν μπορούν να ξεπερνούν τις 3.
Αν κάνετε επανέκδοση μέσω της αυτόματης τηλεφωνικής διαδικασίας και κλειδωθείτε στο πρώτο login, δεν επιτρέπεται ξεκλείδωμα μέσω της ίδιας διαδικασίας.

Ξέχασα το Username μου

Εάν ξεχάσατε το Username σας, επιλέξτε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ USERNAME». Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί μέσω SMS στο extraPIN κινητό σας τηλέφωνο.

Ξέχασα όλα τα στοιχεία μου (Username & Password)

​Καλέστε το ​18 28 38* ή το +30 210 32 88000 και ζητήστε να ενημερωθείτε για το Username σας. Στη συνέχεια προχωρήστε στη διαδικασία «Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση​ Password».

Εναλλακτικά, επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας όπου θα ενημερωθείτε για το Username σας και θα παραλάβετε νέο φάκελο με το προσωπικό σας Password.


* Χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε.