Συχνές Ερωτήσεις για:

  • winbank web banking
  • winbank business app

Ευρωπαϊκή οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών (PSD2)

1)Τι αλλάζει στην υπηρεσία winbank web banking;

-Για τη πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω της winbank web banking απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή. Η ταυτοποίηση της συναλλαγής γίνεται με αποστολή κωδικού ασφαλείας extraPIN στο κινητό του εξουσιοδοτημένου χρήστη της εταιρίας ή εναλλακτικά με χρήση κωδικού από token generator.
-Μέσω της υπηρεσίας winbank web banking μπορείτε να ορίσετε, εφόσον το επιθυμείτε, δικαιούχους με τους οποίους συναλλάσσεστε συχνά και τακτικά ως έμπιστους. Για τους δικαιούχους που έχετε ορίσει ως έμπιστους, δεν θα απαιτείται ισχυρή ταυτοποίηση κατά τη διενέργεια της συναλλαγής.
Τις παρακάτω συναλλαγές μπορείτε να επιλέξετε να τις εξαιρέσετε από τη διαδικασία ισχυρής ταυτοποίησης, χαρακτηρίζοντάς τις ως συναλλαγές «έμπιστου δικαιούχου».
• Μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου
• Έμβασμα
• Πληρωμή λογαριασμών προς οργανισμούς
• Πληρωμή πιστωτικής κάρτας
• Φόρτιση Business Prepaid κάρτας
Η διαχείριση των συναλλαγών που έχουν χαρακτηριστεί ως «έμπιστου δικαιούχου» (δημιουργία / διαγραφή) γίνεται από τις ρυθμίσεις ασφαλείας στο προφίλ, από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες (admin users). Όταν ένας δικαιούχος οριστεί ως έμπιστος δικαιούχος, είναι διαθέσιμος σε όλους τους εταιρικούς χρήστες. Ένας χρήστης για να λάβει τον ειδικό ρόλο διαχείρισης των συναλλαγών «έμπιστων δικαιούχων», θα πρέπει να προσκομίσει σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς τα κατάλληλα νομιμοποιητικά έγγραφα με την απαραίτητη διατύπωση.

Ενότητα ερωτήσεων για πρόσβαση στη winbank

1) Κλειδώθηκα στo winbank web (ή mobile) banking. Τί μπορώ να κάνω για να επανακτήσω άμεσα την πρόσβασή μου;

Από την αρχική σελίδα εισόδου winbank business επιλέγετε «Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;». Από τη διαθέσιμη επιλογή «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» καλείστε να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία:
• αριθμός προσωπικής χρεωστικής κάρτας,
• username και
• κινητό extraPIN που έχετε δηλώσει στην εταιρική σας σύμβαση για την για τη λήψη extraPIN.
Στη συνέχεια πληκτρολογείτε τον κωδικό extraPIN που θα λάβετε στο κινητό σας και αμέσως θα αποκτήσετε πάλι δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία.
Εναλλακτικά, για να ξεκλειδωθείτε στη winbank καλέστε στο  +30 210 32 88000 ή επισκεφθείτε το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

2) Πώς μπορώ να τροποποιήσω μέσω winbank web banking τον αριθμό του κινητού όπου λαμβάνω το extraPIN;

Για να τροποποιήσετε το extraPIN κινητό σας θα πρέπει να επισκεφθείτε το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

3) Ξέχασα το Username μου. Πώς μπορώ να το ανακτήσω άμεσα;

Εάν έχετε ξεχάσει το Username σας μπορείτε από την σελίδα σύνδεσης στο web business banking να επιλέξετε  > «Ξεχάσατε το Username;». 
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί το Username μέσω SMS στο extraPIN κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη εταιρική σας σύμβαση  για τη λήψη extraPIN.
Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 32 88000.

4) Κατά την αλλαγή του Password εμφανίζεται το μήνυμα «παρακαλώ ελέγξτε τους κωδικούς σας». Τι κάνω λάθος;

Όταν χρειαστεί να ορίσετε ένα νέο Password και προκειμένου αυτό να είναι αποδεκτό, θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω κανόνες:

  • Δεν πρέπει να είναι ίδιο με το Username
  • Πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες και να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα γράμμα και έναν αριθμό
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση σειράς ιδίων χαρακτήρων. Για παράδειγμα b2222222
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση χαρακτήρων με λογική συνέχεια. Για παράδειγμα 12345678
  • Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση των συμβόλων ">" , "<","|", "&".

Προσοχή! Το Password είναι case sensitive, τα κεφαλαία δηλαδή θεωρούνται διαφορετικά από τα πεζά και τα ελληνικά διαφορετικά από τα λατινικά. Για παράδειγμα, το Password klomn3 είναι διαφορετικό του KLOMERN3 και το Password abarkem4 είναι διαφορετικό του αβαρκεμ4.

5) Δεν λαμβάνω SMS extraPIN. Τι να κάνω;
Ελέγξτε αρχικά τα παρακάτω:
  • Έχετε σήμα
  • Έχετε Roaming (εάν βρίσκεστε στο εξωτερικό)
  • Έχετε χωρητικότητα στα μηνύματα σας (για παλαιότερου τύπου κινητά)
  • Έχετε επαρκή μνήμη στο κινητό σας (για smartphones. Σ’ αυτή την περίπτωση άπλα κλείστε κάποιες background εφαρμογές)

Εάν και πάλι δεν μπορείτε να παραλάβετε τον κωδικό extraPIN, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 32 88000.

6) Δεν έχω κωδικούς winbank. Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω πρόσβαση στη winbank;

Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή σας στην υπηρεσία ως εταιρικός χρήστης, είναι να διαθέτετε στην Τράπεζα Πειραιώς τραπεζικό λογαριασμό.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο winbank web banking ως εταιρικός χρήστης θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, ώστε να ενημερωθείτε σχετικά με τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσετε για την έκδοση κωδικών winbank web banking.

Ενότητα επεξήγησης λειτουργικότητας winbank

1) Πώς μπορώ να εκτελέσω έμβασμα μέσω winbank web banking;

​Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Log-in στο winbank web banking
2. Επιλέξτε από το μενού ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ->Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα/Έμβασμα
3. Καταχωρήστε το extraPINπου θα λάβετε στο κινητό που έχετε δηλώσει ή – αν διαθέτετε token – τον κωδικό που θα αναγράφεται στη συσκευή
4. Συμπληρώστε τα πεδία στο βήμα 1 και πατήστε "Συνέχεια"

5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία καταχώρησης και πατήστε Συνέχεια. Στο βήμα 3 γίνεται η ολοκλήρωση της καταχώρησης σας.

TIP! Εάν εκτελείτε συχνά εμβάσματα προς τον ίδιο αποδέκτη μπορείτε να αποθηκεύσετε με μια φιλική ονομασία τα στοιχειά του όπως ονοματεπώνυμο, ΙΒΑΝ και BIC. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να επιταχύνετε την καταχώρηση νέων, όμοιων εμβασμάτων.

2) Πώς μπορώ να δω εάν έχει γίνει μία κίνηση (κατάθεση ή χρέωση) σε λογαριασμό μου;

​​Για να ενημερωθείτε μέσω winbank web banking για τις καταθέσεις αλλά και χρεώσεις στους λογαριασμούς σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Log-in στο winbank web banking
2. Επιλέξτε από το μενού ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ& ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ-> Κινήσεις Λογαριασμών 

3. Προεπιλεγμένος είναι ο λογαριασμός που έχετε ορίσει ως πρώτο στα Αγαπημένα σας. Εάν επιθυμείτε να δείτε τις κινήσεις άλλου λογαριασμού, επιλέξτε το λογαριασμό που επιθυμείτε κάνοντας κλικ στο βέλος που βρίσκεται δεξιά του και μεταβαίνετε στην οθόνη των Κινήσεων και των Αναλυτικών Στοιχείων του.
4. Επιλέξτε από τα κριτήρια αναζήτησης το χρονικό διάστημα που έγινε η κίνηση. Προεπιλεγμένο είναι ο τρέχων μήνας , παρ’ όλα αυτά, μπορείτε να αναζητήσετε κινήσεις για τους 13 προηγούμενους μήνες.

Από την οθόνη αυτή μπορείτε να εκτυπώσετε τις κινήσεις του λογαριασμού σας ή να τις αποθηκεύσετε σαν ένα excel αρχείο.

3) Πόσο γρήγορα εκτελείται ένα έμβασμα;

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν η εντολή σας θα εκτελεστεί με «Υψηλή προτεραιότητα», με «Κανονική προτεραιότητα» ή σε μελλοντική ημερομηνία «Στις».

• Εάν επιλέξετε Υψηλή προτεραιότητα, τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί άμεσα και η εντολή σας θα αποσταλεί με ημερομηνία αξίας ιδίας ημέρας. Η επιλογή είναι διαθέσιμη για τα νομίσματα EUR, USD και GBP. Οι εντολές έως του ποσού των 12.500€ αποστέλλονται μέσω της υπηρεσίας «IRIS Online payments», εφόσον το νόμισμα είναι EUR και η παραλήπτρια τράπεζα συμμετέχει στην υπηρεσία.
• Εάν επιλέξετε Κανονική προτεραιότητα, τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί άμεσα και η εντολή σας θα αποσταλεί με ημερομηνία αξίας μίας εργάσιμης ημέρας για τα εμβάσματα σε νόμισμα ΕΥΡΩ (D+1) και δύο εργάσιμων ημερών για τα εμβάσματα σε λοιπά νομίσματα (D+2).
• Εάν επιλέξετε η εντολή σας να εκτελεστεί σε μελλοντική ημερομηνία «Στις», τότε ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημερομηνία που επιλέξατε και η εντολή σας θα εκτελεστεί με ημερομηνία αξίας μίας εργάσιμης ημέρας για τα εμβάσματα σε νόμισμα ΕΥΡΩ (D+1) και δύο εργάσιμων ημερών για τα εμβάσματα σε λοιπά νομίσματα (D+2).

Cut-off time: ο χρόνος χρέωσης του λογαριασμού σας και εκτέλεσης της εντολής σας εξαρτάται από την ώρα καταχώρησής της. Εάν καταχωρήσετε την εντολή σας εντός εργάσιμης ημέρας μεταξύ 08:00 και 16:00, θα διεκπεραιωθεί σύμφωνα με όσα ισχύουν για κάθε δυνατότητα εκτέλεσης (Άμεσα - Χαμηλή Προτεραιότητα - Στις), διαφορετικά θα διεκπεραιωθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. 

Σε κάθε περίπτωση, η πίστωση του ποσού στο λογαριασμό του δικαιούχου, εξαρτάται από την εκάστοτε παραλήπτρια Τράπεζα.

4) Μπορώ να στείλω IRIS online payment μέσω του winbank web banking;

H υπηρεσία IRIS online payments παρέχεται μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζας, καθώς και μέσω του winbank web banking.
Η υπηρεσία IRIS online payments παρέχει τη δυνατότητα άμεσης μεταφοράς και πίστωσης των χρημάτων στο λογαριασμό του δικαιούχου χωρίς καμία περαιτέρω επιβάρυνση για τον δικαιούχο. Αφορά ποσά σε ευρώ έως € 12.500,00 ανά συναλλαγή, προς τις εξής τράπεζες εντός Ελλάδας: Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Eurobank, Τράπεζα Αττικής.

Για την χρήση της υπηρεσίας IRIS online payments μέσω winbank web banking, θα πρέπει να συνδεθείτε με τους προσωπικούς σας κωδικούς στο σύστημα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς και να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

• Συμπληρώνετε όλα τα πεδία με την καθοδήγηση του συστήματος.
• Εφόσον το σύστημα αναγνωρίσει ότι το έμβασμα πληροί τις προϋποθέσεις για να σταλεί ως IRIS online payment (τράπεζα, ποσό) εμφανίζεται η επιλογή εκτέλεσης της εντολής με Υψηλή προτεραιότητα – IRIS online payments.
• Επιβεβαιώνετε την επιλογή και ολοκληρώνετε την εντολή σας. Ο λογαριασμός που έχετε επιλέξει θα χρεωθεί με το χρηματικό ποσό του εμβάσματος και τα έξοδα της συναλλαγής.

5) Πως μπορώ να αιτηθώ την ακύρωση ή τροποποίηση ενός εμβάσματος μετά την ημερομηνία εκτέλεσης του μέσω του winbank web banking;

Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την ακύρωση ή τροποποίηση εμβάσματος μέσω winbank ακόμα και μετά την ημέρα εκτέλεσης του.
Μπορείτε να υποβάλλεται το αίτημά σας για ακύρωση ή τροποποίηση ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Διαχείριση Εμβασμάτων που είναι διαθέσιμη από το menu ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ >ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.
2. Μέσω της συγκεκριμένης οθόνης βρείτε το έμβασμα που θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε.
3. Επιλέξτε το έμβασμα μέσω του button που βρίσκεται αριστερά του και στη συνέχεια πατήστε το button "Αίτηση Ακύρωσης" ή "Αίτηση Τροποποίησης".

6) Πως μπορώ να επιστρέψω έμβασμα που έχει ήδη πιστωθεί στο λογαριασμό μου μέσω του winbank web banking;

Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την επιστροφή εμβάσματος που έχει πιστωθεί στο λογαριασμό σας μέσω winbank.

Η αίτηση επιστροφής εμβάσματος στον αποστολέα γίνεται ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Διαχείριση Εμβασμάτων που είναι διαθέσιμη από το menu ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ > Εισερχόμενα.
2. Μέσω της συγκεκριμένης οθόνης βρείτε το έμβασμα που θέλετε να επιστρέψετε.
3. Επιλέξτε το έμβασμα μέσω του button που βρίσκεται αριστερά του και στη συνέχεια πατήστε το button "Αίτηση Επιστροφής".

7) Πώς μπορώ να κάνω μαζική αποστολή πληρωμών (εμβασμάτων και μεταφορών) προς τους προμηθευτές μου ή/και τους υπαλλήλους μου στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μέσω του winbank web banking;

Για εσάς που διαχειρίζεστε σημαντικό όγκο πληρωμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η Τράπεζα Πειραιώς σας προσφέρει τις  υπηρεσίες αποστολής μαζικών πληρωμών µέσω αρχείου e-PPS (με αυτόματη εξαγωγή αρχείου πληρωμών από τα συστήματά σας βάσει προδιαγραφών που σας παρέχει δωρεάν η τράπεζα) ή e-PPS SEPA (με δημιουργία αρχείου μέσω εφαρμογής που σας παρέχει δωρεάν η τράπεζα) για την απόλυτη αυτοματοποίηση στη διεκπεραίωση των συναλλαγών σας.

Το αρχείο μπορεί να περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες ή πολλές μεμονωμένες πληρωμές ή ακόμα και πληρωμές που αντικαθιστούν την έκδοση επιταγών ημέρας, σε λογαριασμούς εντός της Τράπεζας Πειραιώς και εκτός σε τρίτες Τράπεζες.

Μετά τη δημιουργία του αρχείου, μπορείτε να το αποστείλετε στην Τράπεζα μέσω winbank ως εξής:
1. Επιλέξτε την οθόνη Μεταφορές Πίστωσης e-PPS που είναι διαθέσιμη από το menu PIRAEUS CASH.
2. Επιλέξτε το αρχείο μέσω του button “Επιλογή Αρχείου” και στη συνέχεια πατήστε το button "Συνέχεια".
3. Επιλέξτε το button “Ολοκλήρωση” για να ολοκληρωθεί η λήψη του αρχείου από την Τράπεζα.

Εφόσον το αρχείο γίνει αποδεκτό από την Τράπεζα, οι πληρωμές σας εκτελούνται αυτόματα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία και την διαδικασία ένταξής σας σε αυτήν, μπορείτε να απευθυνθείτε στα καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς ή σε έναν από τους αντιπρόσωπους της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καλώντας στο 18 28 38 ή στο 210 328800.

8) Τι είναι η υπηρεσία Workflows Εγκρίσεων μέσω winbank και πώς μπορώ να την αποκτήσω;

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία workflows εγκρίσεων μέσω winbank, σας βοηθάμε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους πρόσβασης και διαχείρισης μέσω winbank, ανά χρήστη και συναλλαγή.

Στην εκτέλεση των συναλλαγών σας μέσω winbank web banking, πρόσβαση έχουν μόνο οι χρήστες που εσείς εξουσιοδοτείτε ανάλογα με το είδος και το χρηματικό ποσό της συναλλαγής (workflow εγκρίσεων). Επιπλέον, μπορείτε να θέτετε ως προϋπόθεση την έγκριση της συναλλαγής από πολλαπλούς εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους ή στελέχη της επιχείρησής σας.

Οι παρεχόμενες δυνατότητες συνοπτικά είναι οι ακόλουθες:

  • Καθορισμός πολλαπλών χρηστών
  • Διαφορετικά εγκριτικά επίπεδα ή επίπεδα πρόσβασης
  • Διαφορετικά δικαιώματα χρήσης για κάθε χρήστη (τραπεζικά προϊόντα, συναλλαγές)
  • Διαφορετικό χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής και ανά συνδυασμό χρηστών
  • Καθορισμός διπλών υπογραφών
  • Εκτέλεση μισθοδοσίας υπαλλήλων σε Ελλάδα και Εξωτερικό με μαζική πληρωμή μέσω αρχείου
  • Πληρωμές προμηθευτών και συνεργατών με μαζικές ή μεμονωμένες πληρωμές και αποστολή εμβασμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Για να ορίσετε ένα εγκριτικό σχήμα θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του Δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.

9) Μπορώ να ακυρώσω μία εντολή πληρωμής;

Για να ακυρώσετε μια εντολή πληρωμής από το μενού Πληρωμές àΔιαχείριση Πληρωμών Μεταφορών,  επιλέγετε το κουμπί «Αίτηση ακύρωσης».

Ενότητα επεξήγησης υπηρεσιών που συνδέονται με winbank

1) Τι είναι η υπηρεσία e-statements και πώς μπορώ να εγγραφώ σε αυτή μέσω winbank;

Με την υπηρεσία e-statement έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας σε ηλεκτρονική μορφή.

Με την εγγραφή σας στη συγκεκριμένη υπηρεσία θα ενημερώνεστε άμεσα με SMS ή/και e-mail για την έκδοση του λογαριασμού της πιστωτικής σας κάρτας που θα είναι άμεσα διαθέσιμος μέσω winbank, χωρίς να χρειάζεται να σας σταλεί σε έντυπη μορφή.

Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία e-statements μέσω winbank web banking:

α) Από το μενού επιλέξτε ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ >ΚΑΡΤΕΣ > Πιστωτικές Κάρτες

β) Στη συνέχεια, αφού επιλέξετε την κάρτα από το δεξί μέρος της οθόνης επιλέγετε e-statements Πιστωτικών Καρτών

γ) στην οθόνη e-Statements Πιστωτικών Καρτών καταχωρήστε το e-mail/ κινητό σας όπου θα σας στέλνονται ειδοποιήσεις για την έκδοση λογαριασμού.

δ) Πατήστε Συνέχεια. Στο Βήμα 2 επιβεβαιώστε την καταχώρησή σας για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία e- statements μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site της Τράπεζας Πειραιώς.

2) Τι είναι οι Φιλικές Ονομασίες;

Με τις Φιλικές Ονομασίες μπορείτε να αποθηκεύετε:

  • λογαριασμούς της Τρ. Πειραιώς ή και άλλων τραπεζών,
  • πιστωτικές κάρτες Τρ. Πειραιώς ή και άλλων τραπεζών,
  • κωδικούς πληρωμών όπως είναι οι πληρωμές Βεβαιωμένων Οφειλών προς Δ.Ο.Υ., Δ.Ε.Η., Ι.Κ.Α. και Ο.Τ.Ε.
  • στοιχεία για Έκδοση Εργοσήμου
που χρησιμοποιείτε συχνά στις συναλλαγές σας.

Τα στοιχεία αυτά θα τα καταχωρήσετε μία φορά δίνοντας τους μία ονομασία που επιθυμείτε (π.χ. «Λογαριασμός Μισθοδοσίας»). και στη συνέχεια, οποτεδήποτε θελήσετε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα στοιχεία στη winbank δεν έχετε παρά να επιλέγετε τη Φιλική τους Ονομασία και αυτά να συμπληρώνονται αυτόματα:

  • απλοποιώντας και επιταχύνοντας την καταχώρηση των συναλλαγών σας και
  • ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λανθασμένης πληκτρολόγησης.

Η καταχώρηση φιλικής ονομασίας γίνεται εύκολα είτε επιλέγοντας το            δίπλα από το προϊόν που επιθυμείτε

είτε μέσω του μενού Φιλικές Ονομασίες -> Διαχείριση Φιλικών Ονομασιών - Δημιουργία

3) Τι προσφέρει η υπηρεσία winbank alerts και πώς μπορώ να την αποκτήσω;

Η υπηρεσία winbank alerts σας παρέχει ενημέρωση μέσω SMS και email για:

  • συναλλαγές λογαριασμών,
  • συναλλαγές καρτών (πιστωτικών / χρεωστικών / προπληρωμένων),
  • εντολές πληρωμής & χρηματιστηρίου,

μέσω συνδρομητικών πακέτων ειδοποιήσεων.

Για τους εταιρικούς χρήστες η εγγραφή στην υπηρεσία προϋποθέτει την υπογραφή της σχετικής σύμβασης σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Στη συνέχεια, η διαχείριση της υπηρεσίας winbank alerts μπορεί να γίνει μέσω του winbank web banking.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία.

4) Ποιά είναι τα πακέτα winbank alerts που μπορώ να επιλέξω;

Για τους εταιρικούς πελάτες διατίθενται 2 πακέτα winbank alerts:

  • Πακέτο «Δωρεάν e-mailλογαριασμών»
  • Πακέτο «Πλήρες Επιχειρηματικό» (sms & e-mail),

ώστε να επιλέξετε αυτό που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες ενημέρωσής σας. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα.

5) Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του νέου τρόπου διάθεσης των winbank alerts;
  • Ευέλικτα πακέτα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας
  • Ξεκάθαρες χρεώσεις για έλεγχο του κόστους και οικονομία. Διατηρείτε καθ' όλη τη διάρκεια χρήσης της υπηρεσίας τον έλεγχο του κόστους, ενώ ταυτόχρονα προσαρμόζετε μέσω winbank (Menu ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ -> winbank alerts) τις ειδοποιήσεις στις ανάγκες της ενημέρωσής σας
  • Ευελιξία στη χρονική διάρκεια χρήσης (μηνιαία ή ετήσια) με αντίστοιχη εξοικονόμηση κόστους (όλα τα ετήσια πακέτα παρέχονται με 2 μήνες δωρεάν παροχή της υπηρεσίας σε σχέση με 12 ανανεώσεις του αντίστοιχου μηνιαίου πακέτου)
  • Δυνατότητα αυτόματης ανανέωσης με χρέωση στο λογαριασμό ή την κάρτα σας, για μεγαλύτερη ξεγνοιασιά και διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής της υπηρεσίας
6) Τι μπορώ να κάνω όταν προκύπτει κάποιο τεχνικό πρόβλημα;

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την εκτέλεση συναλλαγών ή γενικότερα με τη χρήση του winbank web banking, καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο 18 28 38 (από Ελλάδα) ή στο +30 210 32 88000 (από εξωτερικό).

Ενότητα επεξήγησης αλλαγών νέας winbank

1) Πόσο εύκολα μπορώ να χρησιμοποιήσω τη νέα winbank από το tablet ή το κινητό μου;

Μία βασική αλλαγή που έγινε στη νέα winbank είναι ότι είναι responsive, δηλαδή προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής του πελάτη (PC, tablet, smartphone).

 

Αυτό εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας εμφάνιση της winbank σε όλες τις συσκευές, ακόμα και σε smartphones ανεξαρτήτως του λειτουργικού τους (Android, iOS, windows κ.α.).

Η νέα winbank είναι το πρώτο πραγματικά responsive-banking στην Ελλάδα.

2) Τι είναι τα Αγαπημένα μου;

Μέσα από την επιλογή Τα Αγαπημένα μου μπορείτε να γλυτώσετε χρόνο βρίσκοντας τις σελίδες που χρησιμοποιείτε συχνότερα, εφόσον τις έχετε ορίσει ως αγαπημένες.

Σε όσα σημεία στο web banking συναντήσετε το αστεράκι δίπλα στον τίτλο της σελίδας ή της λίστας προϊόντων, του προϊόντος ή της συναλλαγής, μπορείτε να το πατήσετε, και αυτόματα να δημιουργήσετε ένα αγαπημένο. Οι σελίδες, τα προϊόντα ή οι συναλλαγές που έχετε ορίσει ως αγαπημένα, βρίσκονται στην επιλογή MyMenu. Τα αγαπημένα που ορίσατε πιο πρόσφατα, εμφανίζονται στην κορυφή της λίστας.

3) Πώς μπορώ να αλλάξω τη σειρά των επιλογών στα Αγαπημένα μου;

Επιλέγοντας Τα Αγαπημένα μου μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε τα αγαπημένα σας. Μπορείτε να αλλάξετε τη σειρά των αγαπημένων σας, απλώς σύροντας από την αριστερή άκρη το επιλεγμένο αγαπημένο στη νέα του θέση. Με τον τρόπο αυτό μετακινούνται τα επόμενα αγαπημένα, μία θέση παρακάτω.

Μπορείτε επίσης να διαγράψετε ένα αγαπημένο, απλώς πατώντας πάνω στο κίτρινο αστέρι. Τότε αυτό σταματάει να είναι κίτρινο, και η συγκεκριμένη σελίδα αφαιρείται από τη λίστα των αγαπημένων σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε είτε από τη σελίδα των αγαπημένων σας, είτε στο αντίστοιχο σημείο του web banking στο οποίο υπάρχει η σελίδα.

4) Πώς έχει αλλάξει το menu στη νέα winbank;

​​Το menu της νέας winbank έχει αλλάξει ώστε να είναι φιλικότερο και να σας επιτρέπει να βρίσκεται ευκολότερα ό,τι ζητάτε.

Έχει χωριστεί σε 2 μέρη:

  • Στο πάνω μέρος της οθόνης υπάρχει ένα menu που δίνει γρήγορη πρόσβαση σε βοηθητικές λειτουργίες
  • Ακριβώς από κάτω βρίσκεται το κυρίως menu που δίνει πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες της winbank
         
    |

Αναλυτικότερα, στο πάνω menu υπάρχουν οι εξής ενότητες:

Στο αριστερό μέρος εμφανίζεται το ονοματεπώνυμό σας και το Username. Από την drop down list μπορείτε να διαχειριστείτε το προφίλ σας στη winbank (μηνύματα, κωδικοί ασφαλείας κ.α.)
Στο δεξί μέρος εμφανίζονται:

 

  • Τα αγαπημένα μου για γρήγορη πρόσβαση στις συναλλαγές που εσείς θεωρείτε πιο χρήσιμες
  • Εργαλεία για παροχή χρήσιμων πληροφοριών (π.χ. εύρεση ΑΤΜ, υπολογισμός ΙΒΑΝ, ισοτιμίες, υπολογιστές απόδοσης κ.α.)
  • Βοήθεια για πρόσβαση σε υλικό που μπορεί να λύσει τις απορίες σας.
  • Αναζήτηση για γρήγορη αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών /ιστορικό
  • Ελληνικά/Αγγλικά για επιλογή γλώσσας
  • Έξοδος για αποσύνδεση από τη winbank
     


 

  • ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ& ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ για πρόσβαση στα καταθετικά σας προϊόντα (τραπεζικούς λογαριασμούς και προθεσμιακές) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις κινήσεις τους και να ζητάτε σχετικές υπηρεσίες (alerts, άνοιγμα νέων λογαριασμών, αποστολή κινήσεων με e-mail κ.α.).
  • ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ για πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν τα δάνειά σας και τις κινήσεις τους.
  • ΕΠΙΤΑΓΕΣ  για να μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εκδοθείσες επιταγές σας και να παραγγείλετε νέο μπλοκ επιταγών
  • ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ για να μπορείτε να παρακολουθείτε άλλα προϊόντα που δεν συμπεριλαμβάνονται στις προηγούμενες ενότητες (π.χ. κάρτες, ασφαλιστικά, θυρίδες κ.α.).
  • PIRAEUS CASH
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ για να μπορείτε να μεταφέρετε ποσά σε λογαριασμούς εντός και εκτός Τράπεζας Πειραιώς και να παρακολουθείτε την εξέλιξη των εντολών σας.
  • ΠΛΗΡΩΜΕΣ για να μπορείτε να πληρώνετε τις οφειλές σας στο Δημόσιο και τους λογαριασμούς σας, πιστωτικές κάρτες εντός και εκτός Τράπεζας Πειραιώς καθώς και να παρακολουθείτε την εξέλιξη των εντολών σας.
  • ΑΓΟΡΕΣ & ΑΙΤΗΣΕΙΣ   για να μπορείτε να κάνετε μέσω winbank αιτήσεις και να αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς όπως είναι alerts, προπληρωμένες κάρτες, e-παράβολα κ.α.
5) Τί είναι το υπόδειγμα πληρωμών;

Προκείμενου να διευκολυνθεί η συμπλήρωση πεδίων στις Πληρωμές, έχουν προστεθεί Υποδείγματα.

Αφού έχετε επιλέξει την Πληρωμή που επιθυμείτε πατήστε το στο Υπόδειγμα Πληρωμής για να δείτε περισσότερες πληροφορίες.

 

Για πληρωμές που έχουν πολλές μορφές Ειδοποιητηρίων επιλέξτε από το dropdown menu αυτό που σας εξυπηρετεί.

 

Ακολουθήστε τις ενδείξεις του υποδείγματος για την συμπλήρωση πεδίων.

6) Τί είναι το Προοδευτικό Λογιστικό Υπόλοιπο;

Με το Προοδευτικό Υπόλοιπο μπορείτε να δείτε πως διαμορφώνεται το Λογιστικό Υπόλοιπο αμέσως μετά από οποιαδήποτε κίνηση στον εκάστοτε λογαριασμό.

7) Ποιός μπορεί να έχει πρόσβαση στο νέο περιβάλλον της winbank για επιχειρήσεις;

Στο νέο ανασχεδιασμένο περιβάλλον του winbank web banking για επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση όλοι οι εταιρικοί χρήστες με κωδικούς winbank.

8) Ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για τη χρήση της νέας winbank

​Δείτε εδώ τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται για να έχετε πρόσβαση στο νέο winbank web banking.

9) Πώς μπορώ ως εξουσιοδοτημένος χρήστης της επιχείρησης να λαμβάνω ειδοποίηση, ώστε να δώσω έγκριση για συναλλαγή;

Εφ’ όσον έχει γίνει εγγραφή στην υπηρεσία workflows εγκρίσεων μέσω winbank, οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες λαμβάνετε αυτόματα ειδοποίηση μέσω e-mail όταν χρειάζεται να δώσετε έγκριση για κάποια εγχρήματη συναλλαγή.  Η αποστολή γίνεται στο e-mail που έχει δηλωθεί στην Τράπεζα Πειραιώς κατά την εγγραφή στην υπηρεσία.

10) Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις κινήσεις των καταθετικών και των business χρεωστικών καρτών;

Για να παρακολουθήσετε μέσω winbank web banking τις κινήσεις των καταθετικών καρτών ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:



1.  Log-in στο winbank web banking για Επιχειρήσεις
2.  Επιλέξτε από το μενού ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ-> ΚΑΡΤΕΣ -> ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ/ ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
3.  Επιλέξτε την κάρτα που επιθυμείτε πατώντας στο βελάκι στο δεξί μέρος
4.  Στο κάτω μέρος της οθόνης που ανοίγει μπορείτε να αναζητήσετε κινήσεις της κάρτας σας βάσει τύπου συναλλαγής ή χρονικής περιόδου. 

11) Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις συναλλαγματικές πελατείας μέσω του winbank web banking για Επιχειρήσεις;

Για να παρακολουθήσετε μέσω winbank web banking τις συναλλαγματικές πελατείας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1.  Log-in στο winbank web banking για Επιχειρήσεις
2.  Επιλέξτε από το μενού ΕΠΙΤΑΓΕΣ -> ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΕΣ -> ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΩΝ

Μπορείτε να αναζητήσετε τη συναλλαγματική που επιθυμείτε βάσει τύπου, ημερομηνίας λήξης, κατάστασης, αριθμού συναλλαγματικής ή του Α.Φ.Μ. του αποδέκτη. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τις συναλλαγματικές σε συνοπτική παρουσίαση ή σε αναλυτική παρουσίαση. Αν επιθυμείτε να δείτε περαιτέρω λεπτομέρειες για μία συναλλαγματική την επιλέγετε πατώντας στο βελάκι στο δεξί μέρος αυτής.

12) Πού μπορώ να δω τις κινήσεις και το πλάνο των δανείων της επιχείρησης και το ληξιάριο μίας υποσχετικής μέσω του winbank web banking για Επιχειρήσεις;

Για να δείτε μέσω winbank web banking τις κινήσεις και το πλάνο των δανείων ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1.  Log-in στο winbank web banking για Επιχειρήσεις
2.  Επιλέξτε από το μενού ΔΑΝΕΙΑ & ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ

Στη σελίδα που ανοίγει μπορείτε να δείτε λίστα των δανείων της επιχείρησης. Επιλέγετε το δάνειο για το οποίο επιθυμείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες πατώντας στο βελάκι στο δεξί μέρος.



Επιλέγοντας «Κινήσεις» βλέπετε τις κινήσεις του δανείου ανά χρονική περίοδο ή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ενώ πατώντας «Ληξιάριο Υποσχετικών Επιστολών» βλέπετε την ημερομηνία χορήγησης, το ποσό, την ημερομηνία λήξης χορήγησης και το υπόλοιπο χορήγησης των υποσχετικών επιστολών.

13) Πώς μπορώ να λαμβάνω τις αναλυτικές κινήσεις μέσω epay POS με e-mail;

​1.  Log-in στο winbank web banking για Επιχειρήσεις
2.  Επιλέξτε από το μενού Άλλα Προϊόντα-> epay /Συναλλαγές Καρτών μέσω epay POS ->  Αποστολή Αρχείου Αποδοχής Συναλλαγών ->Σχετικές Υπηρεσίες

14) Πού μπορώ να δω τις ενημερωτικές καταστάσεις συναλλαγών καρτών μέσω epay POS;

​Για να δείτε τις ενημερωτικές καταστάσεις συναλλαγών καρτών μέσω epay POS ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1.Log-in στο winbank web banking για Επιχειρήσεις
2. Επιλέξτε από το μενού Άλλα Προϊόντα-> epay / Συναλλαγές Καρτών μέσω epay POS ->Ενημερωτική κατάσταση αποδοχής συναλλαγών

Ευρωπαϊκή οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών (PSD2)

1)Τι αλλάζει στη winbank business εφαρμογή;

​Για τη πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω της winbank business εφαρμογής απαιτείται ήδη ταυτοποίηση με quick login (4ψήφιο PIN, δακτυλικό αποτύπωμα ή Face ID για συμβατές συσκευές) για κάθε συναλλαγή.
Επιπρόσθετα, για τη πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω της υπηρεσίας winbank web banking απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή. Η ταυτοποίηση της συναλλαγής γίνεται μέσω ειδοποιήσεων (push notification) μέσω της νέας εφαρμογής winbank business, με αποστολή κωδικού ασφαλείας extraPIN στο κινητό του εξουσιοδοτημένου χρήστη της εκάστοτε εταιρίας, είτε με τη χρήση κωδικού προερχόμενου από extraPIN generator.

Νέα εμφάνιση

1) Τι αλλάζει στο winbank business app;

To winbank business app ανασχεδιάζεται και προσαρμόζεται στις «on the go» ανάγκες σας. Με τη νέα εύκολη πλοήγηση πραγματοποιείτε τις συναλλαγές της εταιρείας σας ακόμα πιο γρήγορα. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής βλέπετε τις πρόσφατες συναλλαγές winbank και το μενού των εγκρίσεων. Επιπλέον, στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται το κουμπί Νέα συναλλαγή από όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές της εταιρείας σας.

Επιπλέον, δημιουργείται άλλη μία «κεντρική» οθόνη. Δεξιά από την αρχική οθόνη (swipe left) βλέπετε ανά κατηγορία, τα υπόλοιπα των προϊόντων της εταιρείας σας. Καταθέσεις, Χρεωστικές, Πιστωτικές, Προπληρωμένες, Δάνεια και Επενδύσεις. Επιλέγοντας την κατηγορία εμφανίζονται αναλυτικά τα προϊόντα της εταιρείας και μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές που επιθυμείτε ανά προϊόν.

Επίσης μπορείτε να ενεργοποιήσετε την δυνατότητα SSO (Single Sign On) ώστε να βλέπετε στην αρχική οθόνη τα στοιχεία των εταιρειών που εκπροσωπείτε και με αυτό τον τρόπο να συνδέεστε με ένα username & password.

Πρόσβαση

1) Δεν έχω κωδικούς winbank. Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω πρόσβαση στη winbank;

Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή σας στην υπηρεσία ως εταιρικός χρήστης, είναι να διαθέτετε τραπεζικό λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο winbank web banking ως εταιρικός χρήστης θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, ώστε να ενημερωθείτε σχετικά με τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσετε για την έκδοση κωδικών winbank web banking.

2) Πώς εγκαθιστώ την εφαρμογή;

​Για να κατεβάσετε την εφαρμογή από τα stores (App Store ή Google Play), πληκτρολογήστε "winbank business" και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android).

3) Τι κάνω μετά την πρώτη είσοδο στην εφαρμογή;

- Κατά την πρώτη είσοδο πληκτρολογείτε τα username & password. Σε περίπτωση που μπαίνετε στη winbank για πρώτη φορά θα σας ζητηθεί να αλλάξετε κωδικούς και να ορίσετε δικούς σας.

- Στη συνέχεια ορίζετε με ποιον τρόπο θα κάνετε είσοδο στο app (αναγνώριση προσώπου, δακτυλικό αποτύπωμα ή 4ψήφιο ΡΙΝ). Εάν δεν ενεργοποιήσετε την αναγνώριση προσώπου ή το δακτυλικό αποτύπωμα, η είσοδός σας θα πραγματοποιείται με το 4ψηφιο PIN.

- Έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής για να λαμβάνετε αυτόματα το extraPIN και να επικυρώνετε τις συναλλαγές σας με δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση προσώπου ή 4ψήφιο ΡΙΝ. Έτσι εξοικονομείτε χρόνο ενώ παράλληλα τηρείται υψηλό το επίπεδο ασφάλειας.

4) Κλειδώθηκα στη winbank. Τί μπορώ να κάνω για να επανακτήσω άμεσα την πρόσβασή μου;

 Από την αρχική σελίδα εισόδου του winbank web business banking επιλέγετε «Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;». Από τη διαθέσιμη επιλογή «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» καλείστε να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία:
• αριθμός προσωπικής χρεωστικής κάρτας,
• username και
• κινητό extraPIN που έχετε δηλώσει στην εταιρική σας σύμβαση για την για τη λήψη extraPIN.
Στη συνέχεια πληκτρολογείτε τον κωδικό extraPIN που θα λάβετε στο κινητό σας και αμέσως θα αποκτήσετε πάλι δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία.
Εναλλακτικά, για να ξεκλειδωθείτε στη winbank καλέστε στο  +30 210 32 88000 ή επισκεφθείτε το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

5) Ξέχασα το Username μου. Πώς μπορώ να το ανακτήσω άμεσα;

​Εάν έχετε ξεχάσει το Username σας μπορείτε από την οθόνη εισόδου να επιλέξετε «Ξεχάσατε το pin;». Στην επόμενη οθόνη επιλέγετε «Ξεχάσατε το όνομα χρήστη΄»
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί το Username μέσω SMS στο extraPIN κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη εταιρική σας σύμβαση  για τη λήψη extraPIN.
Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 32 88000.

6) Είμαι Ιδιώτης. Μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή winbank business;

​Σε περίπτωση που είστε ιδιώτης με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα SSO για σύνδεση με εταιρικό προφίλ, θα μπορείτε να συνδεθείτε στο winbank business app με τους κωδικούς που έχετε ως φυσικό πρόσωπο, απλώς, μετά την είσοδό σας, θα βλέπετε μόνο τα στοιχεία των εταιρειών που εκπροσωπείτε και όχι τα προσωπικά σας στοιχεία ως φυσικό πρόσωπο.

7) Έχω πολλές εταιρείες. Μπορώ να τις διαχειρίζομαι μέσω της εφαρμογής;

Εάν είστε συνδεδεμένος με περισσότερα από ένα εταιρικά προφίλ, κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, πάντα θα σας ζητείται να επιλέξετε σε ποια εταιρεία θέλετε να συνδεθείτε πριν μεταβείτε στο Home Screen της εφαρμογής.

Εάν τα νομιμοποιητικά στοιχεία της εταιρείας σας δεν είναι ακριβή, για να ενεργοποιηθείτε εκ νέου, πρέπει να προσέλθετε στο κατάστημα της Tράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία της εταιρικής σας εκπροσώπησης.

Η επιλογή "αλλαγή προφίλ" στο μενού μετά το login εμφανίζεται μόνο εφόσον υπάρχουν περισσότερα από ένα εταιρικά προφίλ. Επιλέγοντας την, εμφανίζεται η οθόνη επιλογής εταιρειών.

Πλοήγηση

1) Πώς βλέπω το μενού των εγκρίσεων;

Από την αρχική οθόνη επιλέγετε "Εγκρίσεις":

  • Καρτέλα «Τρίτων»: Εμφανίζονται ταξινομημένες ανά ημερομηνία υποβολής οι συναλλαγές που πρέπει να εγκρίνετε καθώς και ο συνολικός αριθμός τους. Στη συνέχεια επιλέγετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε για να μεταβείτε στα στοιχεία της, από όπου μπορείτε να την εγκρίνετε ή να την απορρίψετε.
  • Καρτέλα «Δικές μου»: Εμφανίζονται ταξινομημένες ανά ημερομηνία υποβολής οι συναλλαγές που έχετε καταχωρήσει και πρέπει να εγκριθούν από άλλους χρήστες της εταιρείας καθώς και ο συνολικός αριθμός τους. Στη συνέχεια επιλέγετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε για να μεταβείτε στα στοιχεία της, από όπου μπορείτε να την ακυρώσετε ή να εκκινήσετε μία νέα όμοια.
  • Κουμπί «Ιστορικό»: Το κουμπί αυτό βρίσκεται στην κάτω μεριά την οθόνης των εγκρίσεων. Επιλέγοντάς το, βλέπετε τις συναλλαγές που ολοκληρώσατε, εγκρίνατε ή απορρίψατε. Με μπλε απεικονίζεται η εγκεκριμένη συναλλαγή. Με κόκκινο απεικονίζεται η απορριφθείσα συναλλαγή. Με πορτοκαλί απεικονίζεται η εγκεκριμένη προγραμματισμένη συναλλαγή. Επιλέγοντας το εικονίδιο  μπορείτε να αναζητήσετε βάσει φίλτρων τη συναλλαγή που επιθυμείτε στο Ιστορικό Εγκρίσεων.
2) Πώς βλέπω τα υπόλοιπά μου;

​Βρίσκεστε στην αρχική οθόνη. Με οριζόντια κίνηση (swipe) αριστερά, βλέπετε συνοπτικά τα υπόλοιπα όλων των τραπεζικών προϊόντων της εταιρείας σας.

3) Πού βλέπω τις συναλλαγές μου;

Συναλλαγές winbank: Από την αρχική οθόνη βλέπετε τις πρόσφατες συναλλαγές winbank. Πατήστε «ΙΣΤΟΡΙΚΟ» για να μεταβείτε στην οθόνη που δείχνει όλες τις συναλλαγές σας μέσω winbank.

Συναλλαγές λογαριασμού: Από την οθόνη του εκάστοτε λογαριασμού επιλέγετε «Πληροφορίες» και στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται οι τελευταίες κινήσεις του λογαριασμού. Πατώντας το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά μπορείτε να διαλέξετε την χρονική περίοδο που επιθυμείτε να δείτε.

Συναλλαγές κάρτας: Από την οθόνη της κάρτας επιλέγετε «Πληροφορίες» και στην επόμενη οθόνη πατώντας το φακό της αναζήτησης πάνω δεξιά μπορείτε να διαλέξετε την χρονική περίοδο που επιθυμείτε να δείτε.

4) Πώς αλλάζω γλώσσα;

​Πατήστε πάνω αριστερά το μενού με τις 3 οριζόντιες γραμμές στη συνέχεια το εικονίδιο των Ρυθμίσεων και στη συνέχεια Switch to English.

Λειτουργικότητα

1) Πώς μπορώ να εκτελέσω έμβασμα ή μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου;

​Από την αρχική οθόνη επιλέγετε Νέα συναλλαγή και Μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου. Στη συνέχεια επιλέγετε τον λογαριασμό χρέωσης από το εικονίδιο με το βέλος δίπλα στο πεδίο "από" και συμπληρώνετε τον αριθμό IBAN του λογαριασμού πίστωσης ή τον επιλέγετε από τις φιλικές ονομασίες. Στην επόμενη οθόνη συμπληρώνετε το ποσό, μετά συμπληρώνετε την αιτιολογία εάν θέλετε και τέλος πότε θέλετε να εκτελεστεί η εντολή. Στην τελευταία οθόνη έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία της εντολής και επιλέγετε Ολοκλήρωση για την εκτέλεση της εντολής.

2) Πώς μπορώ να κάνω μια μεταφορά μεταξύ λογαριασμών της εταιρίας;

​Από την αρχική οθόνη επιλέγετε Νέα συναλλαγή και Μεταφορά μεταξύ λογαριασμών εταιρίας. Στη συνέχεια επιλέγετε τον λογαριασμό χρέωσης από το εικονίδιο με το βέλος δίπλα στο πεδίο "από" και στη συνέχεια επιλέγετε, από την λίστα που εμφανίζεται στην οθόνη, τον λογαριασμό στον οποίο επιθυμείτε να μεταφέρετε χρήματα. Στην επόμενη οθόνη συμπληρώνετε το ποσό, μετά συμπληρώνετε την αιτιολογία εάν θέλετε και τέλος πότε θέλετε να εκτελεστεί η εντολή. Στην τελευταία οθόνη έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία της εντολής και επιλέγετε Ολοκλήρωση για την εκτέλεση της εντολής.

3) Πώς μπορώ να κάνω μια πληρωμή λογαριασμού;

​Στην αρχική οθόνη, επιλέγετε Νέα συναλλαγή και στη συνέχεια Πληρωμή λογαριασμού. Στην επόμενη οθόνη, επιλέγετε την κατηγορία λογαριασμού που θέλετε να πληρώσετε (π.χ. Ενέργεια) και στη συνέχεια την ονομασία της πληρωμής που επιθυμείτε να εκτελέσετε (π.χ. ΔΕΗ). Συμπληρώνετε τα απαιτούμενα πεδία (κωδικό πληρωμής, ονοματεπώνυμο στο οποίο ανήκει ο λογαριασμός, λογαριασμό χρέωσης, ποσό εξόφλησης). Πατάτε το κουμπί Επόμενο και κατόπιν ελέγχου των στοιχείων της πληρωμής, επιλέγετε Ολοκλήρωση.

Μπορείτε επιπλέον:

- να επιλέξετε αν ο λογαριασμός θα πληρωθεί άμεσα ή σε μελλοντική ημερομηνία
- να προσθέσετε την πληρωμή λογαριασμού σε φιλικές ονομασίες για να είναι τα στοιχεία του προσυμπληρωμένα.

4) Πώς κάνω πληρωμή κάρτας Τράπεζας Πειραιώς;

​Από την αρχική οθόνη επιλέγετε Νέα συναλλαγή και Πληρωμή κάρτας. Στη συνέχεια επιλέγετε τον λογαριασμό χρέωσης από το εικονίδιο με το βέλος δίπλα στο πεδίο "από" και στη συνέχεια επιλέγετε, από τη λίστα που εμφανίζεται στην οθόνη, την κάρτα στην οποία επιθυμείτε να μεταφέρετε χρήματα. Στην επόμενη οθόνη επιλέγετε ή συμπληρώνετε το ποσό πληρωμής και τέλος πότε θέλετε να εκτελεστεί η πληρωμή. Στην τελευταία οθόνη έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία της πληρωμής και επιλέγετε Ολοκλήρωση για την εκτέλεση της πληρωμής.

Πώς μπορώ να βοηθήσω;
Virtual Assistant